Przejdź do głównej zawartości

Ból.

 

…Jestem genialna. Wymyśliłam wymówkę , dlaczego nie chodzę do lekarzy i dlaczego nie pójdę. Ania jest lekarzem a ja nie chcę by przypadkiem była zmuszona mnie spotkać. Nie chcę jej robić więcej przykrości. Pewnie by wiedziała co to tak boli pod mostkiem ale trudno. Nie dowiem się z mojej winy. Tylko te gałęzie. Jak mu pomogę to zrobi się miejsce dla mnie.

Nie chcą podzielić się ze mną , swoją wódką. Muszę sama pojechać i kupić. To się nazywa dbanie o mnie. Narażanie na niebezpieczeństwo zamiast pozwolić mi sobie nalać tyle ile potrzebuję by stracić świadomość.

PS

Bardzo mi tęskno za Tobą. Ubiorę Cię w szkarłatne frędzle z zielonego drzewa. Będę blisko byś słyszała  jedynie zachwyt a utyskiwania uciszę .Przestanę istnieć w tłumie zachwyconych ale będę trzymała Cię za rękę byś zawsze czuła ,że nie jesteś sama , że na kimś możesz się oprzeć.

Popularne posty z tego bloga

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.