Przejdź do głównej zawartości

Otwieracz z wyprofilowanym pokrętłem.

 

     Czas by ubrać świerki przed domem. Obejść przy okazji wszystkie kąty. Czas przysiąść na ściętym drzewie , przy ognisku wcześniej rozpalonym. Czas na samotność i czas na wspólność. Na zatrzymanie , cierpliwość, delikatność. Wbrew pozorom nic od lat się nie zmieniło i nadal wspominamy ,że dawno , dawno temu, pewna kobieta pozwoliła by dokonało się coś czego przecież nie mogła rozumieć. Za płotem szum spieszących aut. Za oknem inne okna a za nimi zabiegani ludzie a u mnie już stajenka a u mnie już samotność bo jak inaczej jak nie samej przyglądać się temu wielkiemu szczęściu jakie się stało.

PS

  Pewien pan z wielkim zaangażowaniem zabrał się za zrobienie czegoś i tak robił to coś i robił i dni mijały a on bawił mnie swoim zaangażowaniem, namiętnością z jaką przykładał się do pracy aż nagle skończył i odszedł i nie ma go już niedaleko. Dziecięcy zapał . Jak bardzo mi za nim tęskno.

PS

Kochana , co byś chciała dostać na urodziny?. Ja kupiłam sobie otwieracz do konserw. Nie wiem po co mi otwieracz do konserw wszak większość ma otwieranie ale patrzyłam na obrazki i bardzo mi się spodobał. Taki ładny ,błyszczący z czarnym „wyprofilowanym ”pokrętłem. Pamiętam jak pewnego razu wpuściłam do domu akwizytora. Sprzedawał rzecz kompletnie niepotrzebną i tandetnie wykonaną ale robił to w tak piękny sposób, że kupiłam i chociaż tak wiele lat minęło , pamiętam jaki był…. roznamiętniony w tym swoim sprzedawaniu. Ja, moje Ciebie kochanie, chwilami wydaje się przygasać ale wtedy jesteśmy jak latarka pod kocem i ciekawa książka-tylko my dwie i to co da  nam nasza wyobraźnia-Kocham Cię i pamiętaj ,że mam piękny, błyszczący otwieracz… może do wszystkiego ….

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.