Przejdź do głównej zawartości

Sen.

 

…Śniłam dzisiaj Ciebie. Szłaś. Spacerowałaś  miedzy brzozami brodząc w suchych liściach. Niedaleko biegał pies ale nie wiem czy to Twój czy przypadkowo lub zauroczony Twoim pięknem, Ci towarzyszył.- dlaczego jesteś piękna- dlaczego dla mnie jesteś piękna-dlaczego ?-widziałam w Tobie siebie spacerującą w alejach pełnych liści. Szumiących , szeleszczących, przesypujących się przez buty. Śniłam Ciebie idącą w ciepłej kurtce ale i pięknej , wiosennej w kolorach lekkich i kwiecistych,  sukience. Śniłam Ciebie w ciepłej wełnianej czapce. – Jesteś taka interesująca, intrygująca, prowokująca pytania ale jak przeszkodzić kobiecie idącej liścianą aleją-niepodobna. Kocham Cię i już tęsknię za kolejnym snem a za ten Ci dziękuję.

PS

Czarny piątek, żółty wtorek, zielona środa . Zawsze mi się wydawało i nadal wyznaję zasadę, że to ja decyduję kiedy i co chcę, potrzebuje kupić. Tym samym obrażają mnie promocje rabaty i inne podchody bym zrezygnowała z tego co ja potrzebuję, co jest mi niezbędne, co chcę mieć na rzecz tego co ktoś chce mi sprzedać, co ktoś uważa ,że jest mi niezbędne i konieczne. Jeśli dziś proponujesz mi rabat to dla mnie jesteś oszustem i pogardzasz moją inteligencją. Jeśli proponujesz mi promocję wiem że chcesz mnie oszukać bo ceną próbujesz mi narzucić potrzebę kupna. Jeśli coś robię, wiem ile za to chcę dostać. Nie ma rabatów, zniżek ani innych takich bo ja nie oszukuję ani siebie ani Ciebie-wiem ile chcę dostać i nigdy nie mówię ,że to ma coś wspólnego z wartością rzeczy bo mieć nie musi. Jeśli wspominasz o rabacie, pytam-ile pan, pani zapłaci więcej wszak nie można być jak wszyscy .Wszyscy chcemy być wyjątkowi a może nie ?

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.