Przejdź do głównej zawartości

Pan, panie Herbercie, rozdaje prezenty ale czy jest pan , wniebowzięty ?



…wspominam, -jeśli jesteś na pierwszym miejscu to wszystko jest na właściwym miejscu.  … tylko pod krzyżem, człowiek jest człowiekiem. Zatęskniłam za tańcem, za wirowaniem za odpływaniem za śpiewem i szczęściem oddychaniem . Zatęskniłam a post to przecież, czas i dni i chwile a wczoraj też byłeś na krzyżu. Widziałam , widziałam dokładnie. Im więcej patrzę tym mniej się patrzeć boję. Im więcej patrzę tym mniej widzę w sobie przestraszenia , że mogę zrobić coś co patrzeć mi zabroni, że mogę zrobić coś mnie poza , wyrzuci. Wiele lat , wciąż i wciąż zadawałam sobie pytanie- jak wychować dziecko by za wszystkich pozwoliło się przybić do krzyża- jak wychować, czego nauczyć, co pokazać. Dziś zatęskniłam za tańcem . Dziś dzieci będą jeździły konno. Dziś otworzy się brama i zamknie . Dziś… To tak pięknie  wspaniałe ,że jest dziś, możliwe ,że będzie przedpołudnie, wieczór i noc przed dniem kolejnym  i jeśli dnia kolejnego nie będzie, czy to będzie znaczyło że przestałam tęsknić za tańcem czy też ,że w końcu znalazłam tancerza odpowiedniego. Nie jak tutaj w moim pokręconym świecie, gdzie nie bierze mnie do tańca postawny pan a panna, pani , wiotka, zwinna, przebiegła nawet czasem. Nie tak jak tu na ziemi. Gdzie cegły poukładałam jak umiałam . Gdzie zbudowałam po swojemu chociaż zerkając przecież jak być powinno. –Byłam w kościele. Jestem w Kościele. Jest różnica. Wielka jest różnica. Siedząc pod filarem na starym worku w którym zeszyt i szmata jakaś do założenia na kark, słuchałam , słuchałam, słuchałam i bezczelnie czułam się lepsza, jak gnom , parszywy stwór podkopujący filar na którym opiera się dach, wydawałam się być lepsza … Emocje. To dobrze ,że dzieją się emocje, że słowa wywołują emocje ,że słowa wywołują słowa ,że słowa powodują czyny a czyny w których nie ma wątpliwości , nie ma wątpliwości. Zapytałam kiedyś ,miałam taka okazje spotkać kogoś kogo uznałam za wartego zapytania. Zapytałam kiedyś, jak to jest gdy wadzę się z Tobą w Twoim domu, jak to jest …odpowiedź przyszła po latach. Odpowiedzią , że na krzyżu nie ma figurki a jest człowiek i gdy dotknęłam ręki zimnym kwadratowym gwoździem, bolało. Nie dotknęłam do krwi a już bolało.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.