Przejdź do głównej zawartości

Srebrno satynowa walizka.


To była srebrno satynowa walizka z rączką. Miała  małe czarne kółeczka z czerwonymi zaciskami, nie wiedzieć dlaczego. Rączkę srebrno satynową jak to przy srebrno satynowych walizkach się zdarza i z rączką z drzewa mahoniowego lub co bardziej prawdopodobne z jego imitacją. Wystarczyło , w mojej świadomości miałam taką pewność, bym z tą walizką dotarła do samochodu, umieściła ja w odpowiednim miejscu i samochód pojedzie. Ja nim pojadę. To takie oczywiste jest ,że aby samochód mógł jechać, musi być w nim walizka. Nie wiem jak radzą sobie ludzie, którzy nie  mogą uruchomić samochodu, nie wiedzą dlaczego on nie chce jechać a nikt nie chce im powiedzieć że taki pojazd bez walizki nie jest pojazdem jadącym i być nie może. Szłam z satynowo srebrną walizką na czarnych kółkach  z czerwonymi zaciskami, szukając samochodu, który był przecież niedaleko . Musiał być niedaleko bo niepojętym być i było by mogło być inaczej. Szłam w czerwonych szpilkach , czerwonej coctailowej sukieneczce bez stanika i szukałam tego pieprzonego miejsca w którym stał mój samochód do którego pasowała ta pieprzona srebrno satynowa walizka. Ludzie ,że się ze mnie trochę śmiali to nic ale dzieci zaczęły za mną biec, coś krzyczeć, przedrzeźniać mnie. Pokazywać w scenkach jednoosobowych, monodramach takich jak udaje mi się znaleźć samochód i szczęśliwie do nie go wsiąść i szczęśliwie w nim będąc uwolnić się od tych parszywych podłych bachorów , które wciąż i wciąż mnie przedrzeźniały mnie jak idę z tą srebrno satynową walizką do samochodu. Szłam i szłam i szłam aż przyszło mi na myśl ,że zaraz obcas wpadnie mi w jakiś o twór, złamie się i będę musiała pozbyć  się drugiego obcasa by móc mieć dwa podobne buty i iść ale nie będę miała dość sił by ten drugi obcas odłamać i będę z nim walczyła a te wredne bachory ciągle będą odgrywały te swoje monodramatyczne scenki jak to już znalazłam samochód i jestem w nim bezpieczna razem ze srebrno satynową walizką. W końcu udało mi się dotrzeć do mojego , oczywiście, srebrno satynowego samochodu i gdy chciałam zapakować wpierw  do niego walizkę, okazało się ,że jednak by do niego wsiąść, muszę mieć kluczyk i to nie byle jaki kluczyk . Jakiś  inny taki bo w miejscu na kluczyk nie ma dziurki a jest czerwono czarne miejsce bez zacisków jak przy kółkach walizki. –więc jednak srebrno satynowa walizka ze srebrno satynowym samochodem nie tworzą kompletu , którym można jechać ? Trzeba jeszcze kluczyk ?- Szlag by to wszystko i na marne moja przebyta droga.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.