Przejdź do głównej zawartości

Kadr z życia.

…doczekuje kolejnych dat a one przestają być znaczące  i nie są nawet przeze mnie pamiętane gdy przychodzi jutro i kolejne daty pojawiają się w kalendarzu bez nazw, numerów .Jutro przykrywa dziś i wcale nie jak liście przykrywają trawę jesienią a jak wielka stalowa płyta przykrywa wyrwę w jezdni i mogą po niej auta jechać i choć nie jest to tak jak być powinno to jest wystarczająco bezpiecznie by trwało .Powtarzało się nawet. Na gazecie nieprzeczytanej położone leżą śliwki więc biorę kolejno bo są przebrane, są zostawione na gazecie tylko wyjątkowe a gazeta przynosi mi informacje , których nie czytam. Tak ja mam okulary których nie używam i wzrok mi się psuje bardziej i bardziej i widzę coraz gorzej i czytać umiem coraz mniej jak tę gazetę pod śliwkami leżącą. Śliwki jem z pomysłem bo przekrawam na pół i rozkładam. Jedna część jest bez pestki a z drugiej pestkę wydłubuję i mam produkt idealny do spożycia więc go spożywam w ilościach jakie sprawiają mi przyjemność .Lubię przyjemność i nie staram się jej pozbywać i Starszy Pan nigdy nie miał mi tego za złe bo nie w tym było sedno a przynajmniej nie w moim przypadku , sedno nie było w otoczeniu przyjemności. Przyszło mi na myśl ,że są ludzie dla których to co teraz pomyślałam i zapisałam jest jedynie kadrem w pamięci fotograficznej i jeden wyraz więcej , jeden mniej będzie tylko kartką pamięci. Kartka z pamięci. To już coś . To tymczasem wystarczy, Mi wystarczy. Zamykając ruchome, i nieruchome...obrazki zdanie mi przestawiły oczy...nagrodę dedykuję by głosować za demokracją... a demokracja to suma żołądków, suma egoizmów, suma subiektywizmów, suma wszystkich ale moich wyborów wrzucona do kosza by wybrać z niej średnią. Demokracja to suma egoizmów . Tak będzie i tym razem. Każdy egoizm wart tyle samo i każdy jednakowo ważny a najważniejszy, ten ostatni przychodzący na szalę bo chociaż wydaje się lekki jak myszka, jak piórko to jednak może wagą poruszyć w swoją własną egoistyczną stronę a to może być wyjątkowo najlepsze dla wszystkich.
  ...nagrodę Nobla dostał szewc za zrobienie butów dobrych do chodzenia...jakie to wszystko dziwne się robi...drzewiej każdy szewc starał się zrobić buty do chodzenia a teraz , trzeba wysiłku by pośród butów, te do chodzenia odnaleźć.Nagrodę Nobla dostał szewc. Pijaczyna, żonę czasem zwyzywa i powie coś głupiego co nie przystoi ale buty uszył, do chodzenia dobre i nagrodę dali...co zabawne nie dlatego ,ze buty były najlepsze ze wszystkich ale były najlepsze z im znanych a kto ocenił ile butów nosili przyznający nagrodę...

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.