Przejdź do głównej zawartości

Z zapisków Kloszarda.

Na klucz, kłódkę z kluczem , zamknąłem.  Przez szpary coś się wydostaje ale nie jest tego dużo. Nie ma wpływu. Nie ma znaczenia. Ma wyraz estetyczny .Kropla koloru na białej kartce może uczynić wiele z tym ,że kartka nie jest czysta. Od dawna nie jest czysta bo nikomu nie chce się jej wymienić, nikt ze swoich pieniędzy nie chce za kartkę czystą płacić. Bez płacenia za kartkę nie da się jej mieć. Kropla koloru namaluje wyraźny symbol ale kartka jest zbyt delikatna by dołączyła do rzeczy mających znaczenie. Mam w planie pójść do lasu, rozpalić ognisko i upiec sobie coś do jedzenia. Taki jest plan i taka konieczność by w lesie przetrwać a ja widziałem reklamę kursów przetrwania , przy świeczkach i rozbawiło mnie to bardzo. Czy ja jestem , kim ja jestem ,że ja rozpalę ognisko by się najeść …w teatrze nie używa się prawdziwego ognia. W  życiu, nie ma alternatyw. W lesie , w konfrontacji z rzeczywistością nie ma miejsca na zabawę bo ile można wytrzymać bez powietrza. Decydujesz i masz efekt a przy świeczce możesz tylko posłuchać opowieści o tych co przetrwali lub nie. Opowieści o tych co przegrali nie ma kto przekazywać dalej.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.