Przejdź do głównej zawartości

Moja rewolucja.


czytałam o :”rewolucji seksualnej” -pradawne czasy . Czasy komun, wolności czynienia dla jednych , zakazów dla innych. Wolność to wielość partnerów seksualnych, narkotyki, alkohol a zniewolenie to zasady. Nie miałam partnerów seksualnych, miałam klientów… gdybym oddawała się każdemu bez pieniędzy, była bym wolna. Była bym symbolem wolności tamtych czasów a gdybym jeszcze wyznawała mordowanie ludzi, bez skrępowania jak Che Guevara, była bym kimś. Teraz jestem przeciw lekarzom mordercom, przeciw mordowaniu niewinnych dzieci . Jestem za pozbawianiem prawa do wykonywania zawodu i wsadzaniem do wiezienia, lekarzy mordujących ludzi. Nie tylko tych malutkich ale i starych ale i połamanych, "pozbawionych  sensu". Rewolucja pożerająca własne dzieci… jak oddawanie ich do adopcji ludziom ,których na nie stać, którzy chcą je mieć. Nie kochać, nie poświęcać się, nie oddawać się –mieć. Jeśli oddać dzieci ludziom, którzy chcą je mieć… wszak staną się tylko towarem… seksualnym -to najbardziej obrazowe ale wszak nie tylko takim . Rewolucja polegała na tym bym oddawała się każdemu… teraz ma być rewolucja gdy każdemu oddamy dziecko, które jest tak plastyczne jak plastelina ?. Prawdziwa wolność- :”dzieci dla lesbijek i gejów”. Prawdziwa wolność –dzieci dla pedofilii a gdzie wolność dziecka i jego prawo do szczęścia i wolności od zwyrodnialców, którzy :” chcą je mieć”.

   Rewolucja… a ja nie chcę takiej rewolucji, Boże i to moja wolność  napisać to i pod tym się podpisać.

PS ...Widziałam film o egzekucji więźnia i pomyślałam ,że egzekucje dzieci też powinny być transmitowane lub chociaż możliwe do obejrzenia przez szybę. Technicznie to raczej nie problem . Kanał w TV- wyroki śmierci na śniadanie.
  

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.