Przejdź do głównej zawartości

...dla Małej...



..obiecałam bajkę ,że napiszę, że opowiem ,że będzie ukojeniem. Obiecałam i nie dotrzymałam słowa. zaczęłam z impetem galopując pośród słów i szarfę wątku w ruch wprawiając zręcznie ale bardzo szybko zmęczyłam się ,znudziłam się, przysiadłam, zapomniałam pójść i iść. Dawno to było i teraz już nie obiecuję, nie przysięgam, nie zarzekam się ,że namiętność moja wystarczy by dzieło skończyć. Bardzo słabe są moje namiętności. Wybuchają płomieniem i jak wczorajsze fajerwerki, po chwili upadają zostawiając trochę śmieci. Jakiś patyk, trochę papieru. Pokiereszowałam się swoimi wyborami. Pokiereszowałam innych. Obiecałam bajkę a nie dotrzymałam słowa. Z lenistwa, z przestraszenia wysiłkiem koniecznym , z fobiami na poczet chwili tworzonymi. …jaskółki się już obudziły i ruszyły do codziennego życia. Bez bajki, bez opowieści, bez motywacji, bez … po prostu a to wystarczy. Mogą latać wysoko bo nie dźwigają obietnic niedotrzymanych.

PS
Jeśli zapłacisz, dostaniesz prawdę, moją prawdę. Prawda jest bezpłatna-poglądy kosztują.
PS

..ostatnią  jestem. Z samego dna, z rynsztoka jakiego niewielu poznało przyszłam. Nie umyje tego nigdy i nigdy nikt ze mnie brudu nie zmyje. Wiem, mam tego świadomość. mam  świadomość konsekwencji ale to nie na mnie w tej chwili światło ale na tych innych , których pamiętam, znam, umiem określić i umiem umiejscowić w rzeczywistości. Całe życie można robić złe rzeczy, kalkulując ,że uda się wykupić, wykpić, coś załatwić, oszukać prawdę , która dla nich ma zawierać, nicość po drugiej stronie. Niestety, nie da się. Tak jak nie da się zamienić prawdy o mordowaniu innych na pogląd, do którego każdy, odmiennego ma prawo, tak nie da się po tamtej stronie nie zobaczyć niczego gdy wszystko na nas cierpliwie czeka by pójść z nami tam gdzie dostaniemy zdolność oceny samych siebie. Bo to nie Bóg nas będzie sądził da nam wiedzę byśmy umieli sprawiedliwie zrobić to sami… a tu jest miejsce na coś tak niesamowitego jak Miłosierdzie… może jest trochę inaczej… może miejsca inaczej poukładane, może…. ale prawda pozostaje niezmienna i  nie da się jej zmienić w pogląd.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.