Przejdź do głównej zawartości

...Kocham Cię.


… wstałam dziś wcześnie . Obudzona ciekawością, tęsknotą może już nawet i koniecznością nieokreśloną. Wstałam dziś wcześnie i zrobiłam sobie kawę w kubku i sama ja sobie podałam z należytym uszanowaniem. Teatr to czy inne przedstawienie. Oderwanie od banału do którego wagi nie przywiązuję. Skłoniłam się delikatnie-proszę… smacznego… ciekawego dnia, by miała Pani komu powiedzieć :”kocham cię”.życzę.
   PS

… pracowałam dziś a za tę pracę kupiłam sobie tabliczkę czekolady i paczkę papierosów. Jak kiedyś . Jak kiedyś gdy to było wszystko na co było mnie stać za miesiąc, bardzo ciężkiej pracy… Pamiętam jak było i pamiętam ,że dałam rade… dałam rade.
   PS
  Od czasu do czasu widzę zwyrodnialca , który sam uwierzył w swoje brednie ,że jest cudowny , wspaniały i bez niego to już nic dobrego na świecie zdarzyć się nie może. Nie tylko on wierzy w te kłamstwa.
   PS
...a jednak zawsze w końcu znajdzie się zwyrodnialec , który :"w pierwszych słowach mego listu uprzejmie donoszę ,że ... nie da się umyć buta , którym się takie ścierwo rozdeptało. Trzeba kupić nowe buty.
   PS
  A-jest lesbijką
  B-jest lesbijką
  C-jest lesbijką
  D-jest lesbijką
 a ja jestem kobietą szanowne panie . Pewnie bym nosiła na sztandarach orientację gdyby mi za to dobrze zapłacili lub gdybym nie miała nic ciekawszego  zaoferowania o sobie , lub gdybym... same sobie dopiszcie.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.