Przejdź do głównej zawartości

Byłam wyjątkowa i do tego chcę wrócić.


   Gdy się urodziłam byłam  jedyna taka pod każdym względem. Nie było drugiej podobnej nawet ale z każdym dniem na tym świecie, dopasowywałam się do niego, do innych coraz bardziej aż dotarłam do miejsca w którym już nie chcę być podobna a chcę być wyjątkowa  jak przy urodzeniu.  Nie wiem jak mam to zrobić ale zrobię  bo nie zostałam stworzona do tego by być taka samą jak inni.
PS
Będę miała szafę, będę miała szafę. Będę miała się gdzie schować. Nie  dostrzegałam wcześniej ,że muszę się mieć gdzie schować, gdzie uciec od świata jeśli mnie skrzywdzi albo ja poczuję się skrzywdzona. Prosta terapia , prosty ratunek jak prosta jest szafa w której można się schować.
PS
Poznałam kobietę z którą nie pójdę do łóżka. W końcu znajomość , która nie ma takiego samego jak zwykle zakończenia. Jakieś przełamanie w moim życiu. Nie znaczy to ,że moje życie się zmieni ale jeśli jeden element układanki zmienimy to może i cały obraz zacznie się powoli zmieniać na inny.Jednak, jeśli się zdarzy, że powtórzy się scenariusz to nie da się zmienić nadziei, która była na początku, że teraz będzie inaczej.
PS
Wróciłam do Ady Pasternak na ulicę NY by zatęsknić, by sobie przypomnieć, by dzień namaścić dźwiękami i szczęściem czego i wszystkim życzę na cały dzień i noc i dzień kolejny.
PS
Gdy policzę ilu facetów wyznawało mi miłość ,żeby tylko nie płacić za seks to skłaniam się ku poglądowi, że faceci są na świecie niepotrzebni.
PS
Gdybym umiała kochać,  idealna by z nas była para a tak Pani pożąda mnie , ja panią i nic z tego dla świata nie wynika.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.