Przejdź do głównej zawartości

nie zabijaj-ale jak

 

…Trybunał orzekł prawdę. Nie można , nie wolno mordować nienarodzonych .

Próbuję usłyszeć co ma zrobić państwo by pomóc , czasem rozwiązać, jeśli matka uważa dziecko za problem a nie za człowieka bo nie jest sztuką powiedzieć :”nie zabijaj” i nie dać narzędzi by można było tego przykazania przestrzegać.

 PS 

Podniósł się wielki krzyk .

Nie słyszę wciąż jak nie zabijać . Dlaczego nie . 

Teraz potrzebna jest kampania , jak można inaczej ale gdzie ona ?....

 PS

Z niezdrowej ciekawości poszłam się przekonać kto protestuje , przeciwko czemuś co jest tak oczywiste i wróciłam przerażona bo nigdy wcześniej nie doświadczyłam czystego zła bo tam nie było już protestujących , tam emanowało czyste wyrafinowane zło. Ludzie byli tylko marionetkami . Ludzie są tylko marionetkami.

 PS

 Mamy dwudziesty pierwszy wiek. Nie robi się już prezerwatyw z wełny na drutach, nie używa do tego wieprzowych jelit. Możliwości by decydować o sobie i swoim ciele jest mnóstwo jednak czyż podstawowym naszym obowiązkiem nie jest odpowiedzialność ? Mama powtarzała, nie kładź się do łóżka z kimś kto nie może być ojcem twoich dzieci-nie posłuchałam  byłam prostytutką a jednak nie pozwoliłam by powstało we mnie życie niechciane.Nie rozumiem , wiemy skąd się biorą dzieci . Wiemy jak nie powoływać na świat dzieci niechcianych . Jesteśmy istotami myślącymi a chcemy mordować zamiast myśleć i brać odpowiedzialność.Odpowiedzialność jednakowa spoczywa na nas i mężczyznach a jeśli krzyczą zabij bo ja mam żonę....posłuchaj go i go zabij . Jego bo bezbronnych krzywdzić nie wolno.

PS

Niestety nie będzie pomocy w sytuacjach stuprocentowych. Koniecznej, bezwzględnie koniecznej w sytuacjach stuprocentowo ewidentnych ,gdy ciąża jest torturą ze śmiercią nieodwołalną. Nie słyszę nic. 
Nie można do cholery nie widzieć takich sytuacji i nie można nie mieć na to rozwiązań skoro kobieta nie ma mieć żadnego wyjścia.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.