Przejdź do głównej zawartości

Przepraszam.

 

… Nie umiem , gdy jest to w mojej mocy, nie dotrzymywać zobowiązań. Zobowiązałam się ,że będę na Ciebie czekała . Czekam Zobowiązałam się ,że moja miłość nie ustanie. Budzi się niczym Feniks z popiołów Zobowiązałam się ,że wszystko , co zdecydujesz przyjmę i nie powiem złego słowa .
Nie powiem bo na różnych jesteśmy scenach życia.  

Zastanawiam się .  Dzień w dzień ,nieustannie się zastanawiam co to jest , być dobrą, dobrze żyć. Wartościowo żyć.  Żyć tak by nie było wątpliwości czy nagroda nas czeka za życie czy same się za to życie ukarzemy . Przepraszam, może nie wierzysz ,że jest coś później, jest coś dalej poza śmierć. Jeśli nie wierzysz , mam niewiele czasu by Cię kochać, bardzo niewiele .Co to znaczy ,że chcę dla Ciebie jak najlepiej kiedy nie wiem co to znaczy dobrze. Wiesz , dzisiaj słuchałam autora a on powiedział coś takiego ,że nie jest w stanie, nikt nie jest w stanie przeczytać wszystkiej pięknej literatury.  Przeczytać nie jest w stanie , poznać nie jest w stanie. Poznać wszystkich pomysłów na życie. Nie jestem w stanie wymyślić co będzie dla Ciebie dobre. Willa z basenem czy pokój w obskurnym burdelu. Sława, blichtr, szepty tłumu w zachwycie czy cela śmierci w jakimś obrzydliwym więzieniu. Gwałt zbiorowy czy jeden jedyny wyjątkowy mężczyzna , doskonały we wszystkim. Wiesz bardzo bym chciała byś była szczęśliwa. Tak bardzo bym chciała wiedzieć co jest , prawdziwym dla Ciebie szczęściem, Gdybym wiedziała, oddała bym wszystko całą siebie by Ci to dać ale czy posiadanie może dać szczęście/ Strata to szczęście. Umrzeć to życie. Chcę Cię przytulić, objąć . Nie jak kobieta, nie jak lesbijka. Jak ktoś kto Cię kocha , tak bardzo kocha. Po Chwili gasną światła. Zasuwa się kurtyna na której ktoś napisał wielkimi literami:” Gdybyś mnie kochała , nigdy byś mnie nie wydała”. Gdybyś mnie kochała nie opowiadał byś.- Masz rację. Nigdy więcej nie wolno mi tego zrobić. Przepraszam.

 PS

 „Musisz mieć większość głosów, że ci nie wolno zabić? Ludzie, do czego wyście doszli?” 

Z wywiadu z Wandą Półtawską. Ukradzione z portalu Fronda.pl


Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.