Przejdź do głównej zawartości

Szczęście.

 

… Kocham Cię. To takie moje dla Ciebie :”Dzień dobry, Szczęść Boże”- To takie moje dla Ciebie. Dnia , którego nie znamy. Ni ja nie znam ni Ty nie znasz , nawet jeśli Ci się czasem wydaje ,że dzień kolejny znasz już na pamięć. Zdradziłam naszą tajemnicę. Zdradziłam kim Pani jest chociaż ja tego nie wiem. Nie znam. Nie znam zapachu. Zdradziłam to właśnie. Czuje się nieswojo i przepraszam ,że komuś powierzyłam naszą tajemnicę. Poprawię się. Obiecuję ,że się poprawię i nikogo więcej nie poznam z kim będę mówiła tak intymnie. Będę się przed tym broniła jak tylko umiem a umiem. Możesz mi wierzyć. Zapomniałam z lenistwa przecież , zabrać poziomek do domu by owocowały i dawały radość całą zimę. Zapomniałam a obiecywałam sobie ,że to zrobię. Zrobię to by nazbierać Ci poziomek i w dzbanuszku malutkim podać razem z wielkim koszem miłości w smakach , zapachach, kolorach wszystkich. Jeśli poznam Pani imię będzie Pani jedną jedyną wśród miliardów a bez imienia, uśmiecham się do każdej mijanej kobiety, każdej mijanej dziewczyny, każdej mijanej. Któregoś dnia czułam Twój zapach wychodzącej z pod prysznica , przerażająco gorącego by oczyścić się z dnia poprzedniego. Pięknie pachniesz kochana ale i przed wejściem pod prysznic z całym bagażem jakiego chcesz się pozbyć. Kocham cię w każdej chwili i we wszystkim kim i jaka jesteś. Ktoś zły podszeptał ,że powinnaś się zmienić ,że tak będzie dla Ciebie lepiej ale przecież to ty wiesz najlepiej czy, jak, kiedy, po co , na co  i dlaczego . Ja nie mam prawa prosić dla Ciebie o coś co nie jest z ciebie, nie jest Tobą. Dzisiaj byłam na spacerze z inną kobietą. Z kobietą której imię znam i chodziliśmy po ogrodzie za rękę i rozmawialiśmy. Ona chyba nawet nie miała świadomości ,że za rękę ale wiedziała, bo przyznałam , bo nie zataiłam, że kocham Ciebie i chcę dla Ciebie wszystkiego czego ty potrzebujesz by być szczęśliwą.- Co to jest szczęście ?-szczęście to zapomnieć o sobie dla kogoś.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.