Przejdź do głównej zawartości

Waletujący czyli zlecenie zabójstwa sposobem na kłopoty lokalowe.

 

…spotkało mnie moje dziecko , we mnie , mnie  spotkało ale postanowiłam je zamordować bo mi przeszkadzało. Było mi niewygodne w czasie nieodpowiednim w  ogóle. Zaszło sobie we mnie całkiem nieoczekiwanie. Nic , kompletnie nic nie podejrzewałam ,że mogło zacząć we mnie waletować. Oczywiście nie czułam się winna bo przecież nie jest moją winą ,że jestem w ciąży. Ja , winna, ja odpowiedzialna, ja podmiotem tej sytuacji ? Ależ skąd …nie,  nie, nie, tonie moja wina to zostało mi narzucone ,to mi się przytrafiło to , ja nie miałam z tym nic wspólnego, zupełnie nic. Na szczęście, to ja mogę decydować o swoim ciele (bez takich , dziecko nie jest osobnym organizmem- to ja jestem a jak to się dzieje ,że z tego powstaje inny człowiek eee  nie powstaje, bo jak ma powstać kiedy to ja jestem –to w końcu jak to jest proszę pani – dziecko to pani czy nie pani ? ). Zostałam przez moje dziecko , całkiem nieoczekiwanie, znienacka napadnięta  . Szukałam wyjścia z sytuacji i znalazłam . Wynajęłam zabójcę. Do planu dołączył się ,odpowiedzialnie, ojciec dziecka finansując całą operację. Zabójca okazał się niezmiernie skuteczny . Po sprawie. Oczywiście nie żałuję . Oczywiście sprawa mnie nie dotyczy. Ja wynajęłam , on temat zamknął i po sprawie.- to dziecko waletowało we mnie nielegalnie. Całkiem nielegalnie. Ja mu ani nie otwierałam ani nie dałam kluczy ani nie nosiłam jedzenia ani nie zrobiłam niczego by stworzyć mu idealne warunki do życia. -Moja odpowiedzialność – Jaka odpowiedzialność .Za pomoc w waletowaniu ?-ależ… ja zostałam wykorzystana… -tak rozumiem, pani została wykorzystana ale dlaczego wynajęła pani mordercę, opłaciła go , i dopomogła w zabójstwie?- skoro została pani napadnięta, wykorzystana i to dziecko waletowało nielegalnie, trzeba było iśc na policję, policja by waleta postawiła przed sądem i oskarżonego umieściła w więzieniu –zaraz…ale pani sama oddała klucze i karmiła i pielęgnowała więc… przestępstwa nie było ? –rozumiem, nie było a to zabójstwo ? a to nie pani i pani nie ma tym nic wspólnego, a rozumiem, rozumiem….a co jeśli ktoś znów zacznie w pani waletować ?...też zleci pani zabójstwo ?....-czemu pani się mnie czepia, czemu mnie molestuje, nagabuje  i męczy jak kobietą jestem ja tu pokoje wynajmuję ….a gości czasem , zlecam zabić.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.