Przejdź do głównej zawartości

...wiesz...

 

… Wiesz, miło mi Cie kochać. Miło mi o Tobie pamiętać. Miło życzyć Ci dobrego dnia i dobrej nocy. Miło od Ciebie nie oczekiwać zgadzać się z wszystkim Twoimi wyborami. Nie dlatego się zgadzać ,że są obiektywnie dobre ale zgadzać się gdy są obiektywnie tylko Twoje. Bo nie ma większej radości niźli wolność jednak wolność nie każda  jest tą którą warto się zachwycać, warto o niej pisać, czytać, śpiewać, układać piosenki. Jest wolność nieprawdziwa. Jest wolność nieprawdziwa. Z pozoru  jedynie dająca nam szczęście ale zawierająca strach, zawierająca przekłamany zestaw informacji na dany temat . Zawierająca manipulacje byśmy nie decydowały tak jak tego chcemy i jak nam podpowiada wolne serce ale byśmy zdecydowały tak jak ktoś nam to namaluje i podsunie. Czy wolnością jest pójść do łóżka i oddać się bez reszty . przypadkowemu człowiekowi , który nigdy wcześniej i nigdy później nie będzie wielbił nas i wszystkiego jakimi jesteśmy na ołtarzu miłości. Czy wolnością jest wypatrywanie i samotne wieczory w oczekiwaniu na tego, który będzie potrafił , będzie próbował potrafić dać nam towarzystwo samotne wieczory. Pewien starszy pan, powiedział kiedyś, że” krzyż to takie szczęście ,że wszystko inaczej”- Pamiętam, doskonale pamiętam chociaż wykształciłam w sobie syndrom wyparcia doskonały. Pamiętam każdego który właził na mnie i udawał a nawet nie wiedział ,że ja leżę pod nim .Pamiętam jak przez chwilę próbowałam sobie powiedzieć ,że to jest mój wybór, moja wolność, moja decyzja i wszystko moje ale przecież nie da się mówić gdy ktoś na tobie myśli tylko o sobie. Wiesz, zawsze możesz przyjść , posiedzimy obok siebie na kamieniu, przytulone, bezpieczne. Ja mam taki kamień na którym nikt nam nie będzie wymuszał niczego. Taki kamień wolności . Często siadałam na nim sama ale siedzieć z kimś to nie to samo. Kocham Cię, kocham Cię, kocham Cię, kocham Cię… Boże dopomóż.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.