Przejdź do głównej zawartości

Będę czekała ,że przyjdziesz.

 

 

    Obudziłam się. Nie umarłam . To miłe. Podpiszę wypłaty dla kilku osób i dzięki temu będą miały , mam nadzieję, zgodnie z planami , święta a jeśli przypadkiem będzie to Boże Narodzenie , Chanuka , będzie super. Dla mnie też coś zostanie ?. Tym razem nic. Tym razem jestem na minusie. Tym razem trzeba było wziąć kredyt by wszystko domknąć. Dobrze ,że udało się ów kredyt załatwić. Pytanie zostało. Po co to wszystko?. Po co taka skala. Przecież mniejszą łyżeczką można się najeść a jeśli to nią po głowie gdy się oberwie to mniej boli niźli wielką. No tak to wychodzi czasem jak gdyby samo ale dlatego ,że ma się pomysł i ma możliwość by go zrealizować więc się nie patrzy na nic a na radość tworzenia czegoś nowego , czego nie było. Z kobietą , która może ważniejsza jest ode mnie, bo firmę otworzy, pozamiata, umyje, dopilnuje. Postawiła ozdoby świąteczne , sama z siebie, choinkę ubrała, sama z siebie posiedziałyśmy kilka dni temu i pomilczałyśmy. –szefowej tak z tymi kobietami nie wychodzi, może by spróbować chłopa jakiegoś. –mój jaki jest taki jest ale choinkę kupi, przyniesie i obstaluje .- nie Pani Aniu, choinki mi jakoś nie przynosili, może nie umiałam powiedzieć, poprosić.- ja wiem ,że pani się chłopami przejadła i dlatego tylko koleżanki-a nie Pani Aniu, mam  kolegę jednego. Za kilka dni ma urodziny. Chyba powinnam pomyśleć o jakiś życzeniach , żeby się ucieszył-tak tak-chłopy lubią jak się o nich pamięta.

PS

  O Tobie też pamiętam. Nie zapomniałam. Czasem jestem znużona. Bywa ,że mi wstyd , że nie mam dla Ciebie świeżego naręcza polnych kwiatów , codziennie. Jestem trochę zmęczona ale to minie. Zmęczenie minie. Mam nadzieję, pewność nawet , że jak przyjdziesz będę niczym ta mała dziewczynka zbierająca i zdmuchująca dmuchawce dawno temu a wczoraj przecież. – widziałam Twoje zdjęcie . By wysłać Ci wiadomość trzeba zapłacić. Potem pojawią się inne zdjęcia i możliwość rozmowy ale ja nie zapłacę , nie obrażę Cię, płacąc.  Poczekam , kiedy przyjdziesz i zrobię nam herbaty. Naleję wódki do szklanek. Inaczej tego czasu nie damy rady sobie opowiedzieć.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.