Przejdź do głównej zawartości

Nago.

 




Kocham Cię. Nie bój się dnia-ja jestem z Tobą. Ciekawa jestem , dlaczego mi się nie śnisz, przecież możesz w ten sposób mi siebie opowiedzieć a może opowiedzieć mi siebie nie umiesz bo to sztuką jest opowiedzieć siebie a może się mnie krępujesz. Nie wiem. Nie znam wszystkich odpowiedzi.  Kocham Cię a to chociaż odpowiedź na wszystko to jednak zawiera w sobie paproszki ciekawości  i inne domieszki, jak to u ludzi . Jak to u ludzi.

   Znalazłam Cię zawiniątkiem na swoim progu. Niepodobna do nikogo i niepodobna do niczego i powoli przytulając zaczęłam rozwijać. Rozplątywać związaną w supły. Bardzo powoli zaczęłaś przypominać jakiś swój strój .Skórzany, obcisły prowokujący a potem z niego wyszłaś Ty sama , delikatna, przestraszona, z oczami pełnymi łez. Ten strój zostawiłam przed drzwiami . Ciebie zabrałam do siebie do domu do domu, do mojego łóżka, pod mój ciepły koc, kołdrę. Przytuliłam. Nie bój się. Przez to nie stałaś się lesbijką i przez to musisz patrzeć na siebie inaczej. Od zawsze jest tak ,że gdy faceci zawodzą, my musimy radzić sobie same. Same w obronie domu, same w obronie dzieci, same w ciemne noce . Gdy zawodzi nas świat, zostajemy same ale to nic nie znaczy złego, to nic nie znaczy, złego. Kocham Cię …:”Kwiatuszku Jabłoni”.


Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.