Przejdź do głównej zawartości

Uśmiecham się na Twoją bezradność.

 

 

    - Panie Boże , ja wiem, ja głupia jestem i szkoły nie mam ale moja głupota mówi mi ,że szczepionka produkowana z zamordowanych ludzi jest niedopuszczalna z etycznego punktu widzenia ale jeśli włodarze Twojego Kościoła mówią ,że jest ok i wszystko w porzo… to wydaje mi się że kogoś tu zdrowo rypnęło . Że jeśli nie mam wpływu na produkcję to mogę spokojnie korzystać z holokaustu dla własnych korzyści-no super… -Chyba Cię za bardzo nie bawi takie stanowisko… głupio piszę, na bank Cię nie bawi i mnie też nie.



…plan był konkretny. Zawierał czas miejsce i osiągnięcia. Nakład pracy i zysk i wszystko układało się dokładnie według planu gdy nagle coś przestało działać. Winien był jeden z trybików więc go wymieniono, potem posypał się kolejny i znów go naprawiono i tak dzień za dniem rok za rokiem naprawiano coś co w tym planie nie miało najmniejszego znaczenia. Było tylko elementem tablicy manipulacyjnej służącym do zdobywania nowych zdolności manualnych. Jestem dziwką. Bezwartościowym człowiekiem bez osiągnięć, dokonań i zysków na koncie. Nie mam nawet konta bo zawsze rozliczałam się w gotówce. By być coś wartą, pokochałam Ciebie. By moje życie miało sens, pokochałam . By moje życie, miało sens, przestałam liczyć czy i jaka ma wartość. Ja ma wyglądać jaką mieć elewację  i czy rynna przecieka czy nie. Pokochałam Cię i kocham. To takie proste, banalne, nudne wręcz a co też istotne, taka bezwartościowa miłość. Tyle masz . Bez liczenia i bez planowania. Tyle masz. Kocham Cię. Ty mnie- to strata czasu.

PS

   Dostałam ofertę. Człowiek sukcesu. Idealny doskonały , bez wad. Wstaje o piątej, biega , po drodze wbiega do piekarni której właściciela zna od lat i wymieniają się pięknymi sentencjami z tomików poezji , które czytają. Przybiega do domu . Bierze prysznic, je śniadanie wysyłając kolejny datek na biedne sieroty w dalekim kraju. Jest doskonały w każdym calu. Trochę ma lat ale przecież nic samo się nie zdobywa więc potrzebował czasu na zdobycie wiedzy, zdobycie pozycji , zdobycie autorytetu. W wakacje pojedziemy w góry bo on uwielbia góry i będziemy się rozkoszować widokami i będziemy zdobywać szczyty.  Później po powrocie ja zajmę się domem , czytaniem książek, dobroczynnością a on będzie zbawiał świat i gdy znajdzie chwilę, popłyniemy jego jachtem na piękny rejs w promieniach słońca. Po powrocie ja wrócę do swych cudownych zajęć dobroczynnych , które koniecznie będę uwieczniała na koncie w mediach i dzieliła się informacjami o najnowszych tomikach wierszy na rynku. Dostałam taką ofertę . Nawet nie tylko jedną. Było ich więcej. Dużo więcej. Umówiłam się z alkoholiczką. Wyglądającą kiepsko, kiepsko wykształconą .Bez planów i bez kalendarza. Opowiedziała mi o swoim życiu z idealnym człowiekiem. Pokazała blizny i wiele więcej. Idealnych ludzi nie ma. Idealni ludzie są tylko i zawsze stworzonymi obrazami do których lepiej lub gorzej się dopasowują. Ideał to śmierć bo nie ma w nim wolności dzięki której kwiat kwitnie i zachwyca i nie ma w nim miłości bo kwiat więdnie, umiera a staje się owocem i pożywieniem dla innych.


Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.