Przejdź do głównej zawartości

Za bramą jest jeden z filarów świata.




    Zamknąć się na świat by być na niego bardziej otwartą. Zdanie, obraz. Ciąg zdarzeń. Z drwiną mówią ,że uciekasz od świata, że przestraszoną jesteś a ,że zamkniętą, bezwartościową. Zwyrodnialcy. Zwyrodnialcy robią wszystko byś była tylko dla nich. Gotowa, czekająca, potrzebująca ich . dająca im. Skupiona na nich. Zwyrodnialcy musza mieć korzyść z tego ,że żyjesz. Materialna konkretną policzalną w pieniądzach, orgazmach ,rozbawieniu gdy ciebie jako klauna wystawiają na balu. Zwyrodnialców jest wielu. Zbyt wielu i zbyt wiele niewolnic, niewolników i z każdym dniem więcej. Każde :”muszę” to sprzedaż samej siebie, samego siebie , zwyrodnialcom. Każde, jest im się oddaniem za ochłap, za szczątki , nawet nie ze stołu a z podłogi, rozkładające się z robakami. Nie mające nic wspólnego z okruchami ze stołu Starszego Pana. Malutkimi, drobnymi ale sycącymi na wiele dni, wiele lat. Zamykasz za sobą wielkie ciężkie drzwi a za nimi świat nam niedostępny. Nam niepoznany bo jak poznać świat tak ogromny a małym narysowany. Dla siebie bierzesz dość by starczyło na oddawanie wszystkiej innym. Dla siebie bierzesz dość byś mogła naprzeciw wielkiej części, ciemniejszego świata stanąć bez trwogi z krzyżem na którym opierać się jest bezpiecznie i zatrzymywać armie stojące u wrót. Widziałam Cię kiedyś bo przyszłaś i opowiadałaś a ja w jednej chwili po człowieczemu zakochałam się w Tobie ale to Cię nie ubrudziło nie namalowało cieniem do powiek, tuszem do rzęs, nowej niewolnicy .Pamiętasz o mnie ?.. wiem ,że pamiętasz jak i ja pamiętam ale w sensie pomocnego pamiętania. W sensie pomocnego pamiętania i teraz przyszło mi do głowy by … dlaczego wcześniej mi do głowy nie przyszło bym o Tobie pamiętała … świat stoi i jest jakim go pamiętamy na tyle na ile suma myśli dobrych jest w stanie go podtrzymać w stanie nienaruszonym. Nie armie, nie czołgi , nie karabiny ale myśli splecione w jeden wielki różaniec , zatrzymują nawałnicę, kończą wojny, rozbrajają armie.  Świat stoi na sumie dobrych myśli i nie kłóci się to ani z teorią ewolucji ani z fizycznymi prawami ani z niczym, co dogłębnie przemyślane. Ileż dobrych myśli płynie zza furt . Ileż odpowiedzi na zapłakane prośby. Pomóż mi pamiętać by i moja myśl, niczym moja mysz, pobiegła pod drewnianymi drzwiami i zaniosła kartkę by i moja dobra myśl dołączyła do różańca na którym stoi ziemia, stoi świat.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.