Przejdź do głównej zawartości

...interesujący rozmówca...

   Siedział na przeciw mnie na krześle z nogą na nogę założoną. –Zabiłem kilka, może kilkanaście osób. Nic nadzwyczajnego. Najłatwiej zabija się siekierą. Potem można jej użyć do ćwiartowania. Nóż jest gorszy. Piła być może ale musi mieć drobne zęby. Dobrze jest ubrać jakiś fartuch bo tnąc tętnice gdy krew jeszcze nie zastygła można się ubabrać. Potem trudno to doprać. Najlepiej wyrzucić i nowe założyć.- Wiesz, lubię posłuchać Chopina , Mozarta, Dworzaka  Szymanowskiego. – Uwielbiam taniec. Bardzo lubię tańczyć i często chodzę do miejsc w których mogę potańczyć. Taniec  to jest cudowna forma ekspresji i pokazania radości życia .- Nie, nigdy nie próbowałem niczego przyrządzać z ludzkiego mięsa. Trzeba mieć w życiu jakiś granice . – Faktem jest ,że najczęściej poznajemy swoje granice, przekraczając je ale nie miałem nigdy ochoty na przyrządzenie steku z ludzkiego mięsa. Nie to zupełnie mnie nie kręci.- Tak , tak oczywiście mam dzieci. Spotkałem kobietę którą zapłodniłem a potem urodziła mi dzieci. Nie, nie wydawała mi się być na dłuższą metę kimś odpowiednim więc też ja zabiłem ale dzieci zostały. Dzieci są ok. . Dzieci są fajne. Dbają  o mnie, myślą o mnie, pamiętają. Są wychowane na wolnych ludzi. Nie, nigdy nie stawiałem im granic ale to nie znaczy ,że tych granic nie mają. Każde z nich ma ustalone , często tymczasowo, granice. Aborcja ?...nie żartuj to przerażające. Nie warto zabijać takiej małej istoty bo wartość przyjemności z zabicia dorosłego osobnika jest nieporównywalna. – Tak, oczywiście, jestem za całkowitym zakazem aborcji niedojrzałych ludzi. -  Aborcja dopiero w momencie gdy można określić wartość, przydatność itp. Wartość estetyczną ….to też jest w życiu bardzo ważne. Zabijanie ładnych ludzi, co prawda też uważam za dopuszczalne ale nie polecam. – Dlaczego ?... Mogą wywołać emocje jakich nie lubię. Nad emocjami dobrze jest panować. Dobrze jest je kontrolować w sobie ale tez nie ma sensu ich długo tłumić bo mogą nas zniszczyć od środka.- Ciebie czy bym poćwiartował ?... Może kiedyś ale dziś nie. Wiesz, nienawidzę gdy po ostrzu noża przesuwają się włosy łonowe, to obrzydliwe jest.. obrzydliwe.-Granice?... każdy ma w życiu jakieś swoje granice. Każdy.- Twoje ?... Jesteś kurwą, więc służyć do zaspokojenia moich przyjemności, zostałaś do tego stworzona. Nie opieraj się, taka karma. Luz, spoko.- Znów ta aborcja. Nie, to nie to samo, zupełnie nie to samo. Powtórzę ci głupia ździro, tylko zboczeńcy i psychopaci zabijają niepełnowymiarowe ryby. Trzeba odławiać dojrzałe, żeby populacja była wciąż dostatecznie duża.

Popularne posty z tego bloga

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.