Przejdź do głównej zawartości

Jedna. Jedno. Jeden. ...




…wskrzesić w sobie, bez użycia krzesiwa, ogień który palić potrafi, ogień który ogrzać potrafi, ogień który… ogień  wskrzesić …sobą. Najważniejsze w ogniu jest miejsce a do miejsca potrzebne siedzisko by nie uciekać by nie zostawiać by nie płonęło …zagrażając …płonie… dzień wokół. Noc wokół. Poranek to czy wieczór dnia kolejnego nie zasłoni , nie przesłoni bo płomień jest . Czekałam na płomień. Szukałam gałązek, patyczków, drew w lesie który nie był zazdrosny, nie był zaborczy, nie był wyniosły, nie był …  nie był lepszym ode mnie . Gdybym odcięła sobie rękę też by płonął ogień ale czy z takiego płomienia był żar w którym mogę upiec ziemniaki a potem zjeść gdy jestem głodna … Ma mieć sens. Ma mieć ciąg zdarzeń wszystko poukładany…. tak nas uczą i sami w końcu przestają w to wierzyć bo najpierw widzieli wielki kamień, potem weszli do środka, zbudowali pokój a w tym pokoju okazało się być jeszcze cos i gdy doń weszli ogłosili ,że nie ma nic a wtedy coś zaczęło pukać i wszystko co było upadło i wszystko co było pewnym przestało istnieć bo w każdym kolejnym jest kolejny, kolejne, kolejno, kolejnie.  Dlaczego ja bym miała wiedzieć, co to jest i jak się nazywa skoro nie jestem najmądrzejszą ja tylko patrzę. W ogień patrzę co go powinnam rozpalić. Paliłam zeschłe liście ale to nie jest to samo. Palenie czegoś co musi odejść nie jest tym samym co palenie by przetrwało coś co jest . Flaga lekko się kołysze na wietrze niczym tancerka zapraszająca mnie do tańca. Zatańczmy kochana . zatańczmy. Wiatr jak wielki ptak porusza gałęziami wielkiego drzewa ale wiatru  nie widać a ptaki się go nie boją i jest i wszystkim porusza a nikt od niego nie ucieka. Zerwał się nagle a może nagle to ja go dostrzegłam. W domu na świerkach miejsca jest wiele i dla mnie i dla niej , której nie znam ale jeśli On ja zaprosi to znaczy że może tam być i w poduszkach leżeć dotykając nieumalowanych paznokci ze zdziwieniem. Pierwszy raz robisz jedną rzecz na raz ? …-tak, nigdy wcześniej tego nie robiłam a jest takie piękne.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.