Przejdź do głównej zawartości

Z zapisków Kloszarda.

   Na stole postawiłem talerz a w talerzu postawiłem szklankę w której o ściankę opiera się łyżka na której nic nie da się postawić bo jest jakaś taka nieustawna. Dlaczego łyżka jest nieustawna czyli idąc lub turlając się , łyżka jest bezużyteczna albo co bardziej prawdopodobne, łyżka jest zepsuta. Skoro łyżka jest zepsuta to dlatego jest nieustawna i nieużyteczna w mojej konstrukcji talerzowo-szklankowo-łyżkowej. -Mam problem.- Masz problem potwierdził zatroskany Posiadacz. – ważkość zaistniałego problemu nakazuje podejść do niego poważnie a nie ma nic poważniejszego niźli dwie szklaneczki z płynem , bardzo wysokoprocentowym o kolorze ciemno-słomkowym. –jakim ? zapytałem bo jaki facet używa takiego określenia jak :”ciemno-złoto-słomkowy”… Natalia takiego określenia używała i uznałem ,że idealnie wpasuje się w trendy aktualnie coraz bardziej obowiązujące, czyli uczłowieczenia faceta a co za tym idzie, przydawanie mu cech kobiecych co w konsekwencji, zwiększając: ” spectrum „, czyni faceta doskonalszym. Wracając do mojego bardzo poważnego problemu w którym łyżka , łyżka zepsuta, najwyraźniej potrzebuje serwisu. Wpisujemy w maszynę:” serwis łyżek” i czekam….czekam, czekam , czekam…mam czas to mogę poczekać- maszyna wyrzuca pytanie :” czego ty szukasz baranie ?”- i bądź tu mądry. Odnieść się do pytanie czy do stwierdzenia w pytaniu zawartego. Przed trzecią szklaneczką, problem by nie istniał ale po szklaneczce siódmej, problem się nawarstwił, napęczniał . Skojarzenia erotyczne dopuszczalne szczególnie gdy obudowa szyta pod dyktando brafittingerki. – Kogo , czego ? zapytał zdezorientowany Posiadacz. – A widzisz znalazłem i zapamiętałem nowe słowo sobie do mojego notesika z dziwnymi słowami co to brzmią na tyle dostojnie ,że nawet po kolejnej szklaneczce, użycie ich nie pozostawia wątpliwości :”jest trzeźwy.”. – Wracając do naszej problematyki, co znaczy owo trudne słowo, którego mój szanowny , interlokutorze, prestigitatorze użyłeś. –Serwis łyżek ?.  -Może być serwis łyżek, nie ma sensu być drobiazgowym bo to może nas wyprowadzić na manowce.

   Dyskusja , opisana dyskusja toczyła się pewnie jeszcze bardzo długo aż nie opróżniono stojących na stole butelek i tylko żal ,że brakuje rozmówcy który w notesiku zapisywał trudne słowa… czy ja powinnam skorzystać z usług owej profesjonalistki… Ania mówiła ,że wszystko jest we mnie doskonałe.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.