Przejdź do głównej zawartości

Pedał a homoseksualista. Relacja z pewnej rozmowy.



- określenie :”pedały”, to wyraz mojej bezsilności w stosunku do tego co próbują stworzyć i jakie relacje wśród ludzi chcą budować- zaraz, zaraz, powoli bo ja najczęściej nie jestem zbyt lotna- ty będąc homoseksualistą , mieszkając z facetem , mówisz o innych homoseksualistach :”pedały’?- Tak, dokładnie, mówię, mówimy o nich pedały bo przez nich i ich , zupełnie nie związane z orientacją postulaty, nie czujemy się bezpieczni jak to miało miejsce jeszcze kilka lat temu- Poczekaj , poczekaj bo nie nadążam. Postulaty , które mają na sztandarach tęczowi faszyści nie są postulatami bez których życie homoseksualisty jest piekłem ?-Dobrze ,że ironizujesz. Piekło to będzie przez tych faszystów. Piekło tam gdzie wygrają .- Sama wiesz po sobie-można i trzeba pogodzić się z tym co zostało nam dane. Walczyć. Ja walczył nie będę . Mam poukładane życie, bezpieczne.- W pewnym sensie jest to mój kapitał jaki dostałem i mogę i powinienem go pomnożyć i zostawić po sobie więcej niźli mi dano.-Chcesz powiedzieć ,że nasz homoseksualizm jest pewnym kapitałem, czymś dobrym ?-Dobrym… to za daleko idące ale kapitałem na pewno .-Ty zbudowałaś jedną firmę, kolejną, fundację i robisz coś dobrego-my podobnie, budujemy coś dobrego , staramy się budować. Gdybyśmy byli w klasycznych związkach, myślę ,że mając kilkoro dzieci, mnóstwo związanych z tym spraw nie chciało by nam się a tak, mamy możliwość i z niej korzystamy.-mówisz jak ksiądz… -kurwa nie powinna być księdzem, nie wypada-zaraz zaraz, to moje zdanie-dlaczego mi kradniesz… zawsze ja tak mówiłam w kontekście mojego pójścia do zakonu , dawno temu

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.