Przejdź do głównej zawartości

Wciąż kolejny mezalians.

O świcie piszą artyści , rzetelni, pracowici, zdyscyplinowani a rzeczy piszą rzetelne, pracowicie przemyślane, poukładane by przedstawić zdyscyplinowane dla łatwości odbioru a ja …kiedy jest mój czas na pisanie gdy nie pamiętam już co było jutro, nie wiem jak będzie wyglądało wczoraj. Wszystkie moje plany. Niemal wszystkie stają się inwestycjami w realizacji ale jak zrealizować plan gdy nie ma do niego najmniejszego załącznika. Widzisz, widzisz mój stary dobry czytelniku. Widzisz ?. Przepraszam za formę, za poufałość moją ale samotna się czuję, opuszczona i zostawiona przez wszystkich o których bym chciała by byli. Są ci na których zawsze i bez wątpliwości mogę liczyć ale ich nie doceniam w takich chwilach. Niewdzięczna suka. Może nie aż tak dosadnie ale jak nie wrzasnąć, nikt nie usłyszy. Ja nie usłyszę. Tak , mój kochany czytelniku, kolejna nadzieja przed nami z nowym dniem i kolejna wiara ,że zrobimy coś co będzie warte życia ? Odeszli już wszyscy , który byli tylko przejazdem. Są ci , których fundamenty ze mną zabetonowane w wolności wyboru. Tych nie dostrzegam bo są jak gdyby mną samą . Nie doceniać tych którzy są i wciąż wołać za tymi za którymi wołać nie warto… odwieczny błąd, odwieczna pomyłka, wciąż kolejny mezalians.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.