Przejdź do głównej zawartości

Jestem szmatą.

…gdy oni strajkowali, ja dojeżdżałam do plaży nad oceanem
-gdy ich pałowali na ścieżkach zdrowia, mnie taksówka odwoziła z dziadówką pełną wódki i żarcia
-gdy ich rodzice stali w kolejkach , by kupić chleb, pasztetowej kawałek, moi, pisali donosy za które lodówka sama się zapełniała
-gdy oni zakładali sobie pętle na szyję, nie dając rady, ja pisałam kolejny artykuł o głupocie rodaków, którzy sobie nie radzą w prostych sprawach
- gdy jej zardzewiał rower bo nie miała czasu na niego wsiąść, wciąż pracując, pracując, pracując, ja zmieniałam kolejny samochód, kolejną łódź,
-gdy oni wciąż szukali, gdzie leży ciało zaginionego ojca, brata, dziadka, my siedzieliśmy w głębokich fotelach i robiliśmy zakłady :”znajdą czy nie znajdą”
-gdy moje towarzyszki, raz po raz wracały zgwałcone po wieczorach z wybitnymi ludźmi-ja drwiłam z nich ,że ubrane są zbyt wyzywająco
-gdy oni z nadzieją patrzyli w ekran, gdzie ja opowiadałam ,że trzeba zacisnąć pasa, ciężko pracować by dojść do czegoś , ja pakowałam ukradzione pieniądze, wyłudzone majątki przepisywałam na siebie, fabryki dołączałam do stanu posiadania za bezcen
-gdy oni już nie mają siły ja dalej ich pouczam, ja lepsza, ja wspanialsza, ja wyjątkowa…
-zawsze byłam lepsza, wspanialsza, mądrzejsza i uwierzyłam w to i dzisiaj jestem tego pewna ale pojawia się zły świat , w którym są lepsi tak na prawdę, nie dlatego ,że ciocia, że wujek, że tatuś ,że mamusia ,że protekcja,że coś za coś ...pojawiają się o zgrozo dużo lepsi i co będzie ze mną, co będzie z nami...legendami, autorytetami...strach zagląda mi w oczy....wielki strach...

-nie wstyd mi że jestem szmatą i tak już mam  . Jestem wyjątkowa ... a nazwisko moje… otwórz gazetę, jestem niemal  wszędzie . 

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.