Przejdź do głównej zawartości

A gu gu gu gupki.


…za dużo słów. Za dużo ludzi. Za dużo informacji.Za dużo  … za dużo… za dużo …Za rogiem domu jest mały drzewny zagajnik i tam jest ciszej i jest bez nadmiaru . Jest ciszej a czasami nawet całkiem cicho . Ptaki nie odlatują daleko gdy jeszcze mają ,mogą, znaleźć coś do jedzenia w miejscu wcześniej znalezionym. Gdy w miejscu znalezionym skończy się jedzenie , pójdą dalej, pójdą gdzie indziej ale nie wcześniej bo po co tracić siły niepotrzebnie. Banalne, proste , oczywiste .Gdy w miejscu wcześniej znalezionym spotkałam kobietę , która dała mi szczęście zostałam przy paśniku na dłużej  ale się skończyła jak karma ptasia, przyszłam w miejsce ponownie z oczywistą dla mnie pewnością że znajdę kolejną. Znalazłam więc zostałam na dłużej  Potem uschłam. Nie poszukałam nowego miejsca.
 Dawniej, bardzo dawniej , do pisania służyła maszyna specjalna która uderzała o papier takimi dziwnym łapkami i nimi tworzyły się litery, słowa. Jedno uderzenie, jedna litera, jeden znak. Teraz stworzono różne rzeczy do tego ale coraz częściej bezwartościowe. Zamyślisz się pisząc. Zostawisz wciśnięty przycisk ,pojawi się tysiąc znaków ale to najmniejsze zmartwienie. Naciśniesz jakiś inny, wszystko zniknie, pojawi się coś czego nie chcesz. Nagle zaczniesz pisać w kompletnie innym miejscu. Pytałam kiedyś kogoś czy mogę mieć tak jak dawniej …kartkę papieru i znaki… patrzono na mnie ze zdziwieniem ale czy to nie ja powinnam sie dziwić ,że nie istnieje coś co było dobre. Dlaczego zniszczono coś co było dobre tylko dlatego ,że mniejszość potrzebowała lepszego. Rządy mniejszości nad większością. To zło. To wielkie zło . Gdzie nie spojrzeć, gdy narzucana jest potrzeba niewielu ,większości ,nic dobrego z tego nie powstaje.
   Australia płonie dzięki ekologom. W końcu może ktoś przepędzi tych terrorystów. Zamordowanie dzięki swoim działaniom milionów zwierząt i  wielu ludzi  Wkurza mnie jak cholera. Wkurza mnie jak cholera ,że zgromadzenie ONZ – pozwoliło sobie na słuchanie gówniary i jej pokrzykiwania. Miło ,że chociaż jeden Tramp potraktował dziecko jak na to zasłużyła. Politycy słuchający dziecka …to jakieś kosmiczne kuriozum, totalna paranoja. Dobrze ,że to dziecko mówi po ludzku ale jak pojawi się dziecko gaworzące ? Gu gu gu gupki.
   Mam być wolna od wpływów bo sobie tak Kloszard wymyślił ale ja nie jestem wolna . Jestem podatna i wściekam się i płaczę i wymiotuję.
  Nie będę jak on …zresztą jak go znam… długo czekał aż wyzwolę się z jego wpływu.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.