Przejdź do głównej zawartości

DJ Wolność.


….DJ… wolność, to już moja nazwa zadrwił ze wszystkich zasad, norm i oczekiwań. w sylwestrową noc serwował Chopina, Zespoły popularne o nazwach, których nie znam chociaż kawałki w uszach często bywają bo wielu ludzi odprężają. Była i odrobina Halki, w dość znanym elemencie. Nowy rok przywitaliśmy My Sweet Lord –wersją koncertową Niny Simone. Trochę skróconą chyba bo oryginał trwa i trwa że można opaść w ramiona , w tańcu , nawet tego w którego ramionach opaść się nie chce. Ogrodnik częstował księżycówką i ja się załapałam. Chociaż dawno już nie palę to jednak wychodzę na papierosa z palącymi bo jakoś z nimi częściej mi jest po drodze i po słowie i tak można się na łyka załapać. I ja się załapałam i z ogrodnikiem zatańczyłam i pocałowałam go nawet bo to wyjątkowy mężczyzna. Ten pierwszy raz przyszedł z dziewczyną, One szalała z Posiadaczem a gosposia była rozrywana przez wszystkich ,że aż zazdrość brała mnie ogromna acz uśmiechnięta. Ludzkość  nie zatraciła instynktu samozachowawczego przypodobać się chcąc tej co jadłem dzieli. Psy całymi dniami kłapiące na każdy wystrzał, o północy poszły gdzieś i mając wystrzały gdzieś chyba spały w najlepsze.  Więc  gdzie kolejny bal….w  zakonie, gdzie nie wpuszczą ogrodnika z księżycówką czy może przy muzyce podawanej przez DJ „Wolność”

     Na noc dobrze jest popłakać więc Rysiu ze spodka w Katowicach z 92 roku ze swoja Wiktorią idealnie się do tego nadaje.  

 Pięknego Nowego Roku, Mała. Pięknego.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.