Przejdź do głównej zawartości

Tylko kochać można bez końca, bez początku i nierzeczywiście.


  z Mozhan posłuchałyśmy Princa. Małego zabawnego kolorowego ptaka, który , co dość nierealne, nie żyje już na naszym świecie. Genialny kolorowy ptak. Poleciałyśmy pod sam sufit i gdyby nie fakt ,że wyżej mieszkają myszy, pewnie byśmy poleciały wyżej. Przytuliłam ja mocno wtulając się, wtapiając, zlewając z nią byśmy były jedno …jeden…. balonik latający pod sufitem nie znając ryzyka ,że coś ostrego może go zniszczyć. Mozhan ma tak wielkie, przepastne biblioteki oczu, że mogę patrzeć w nie i czytać i czytać i czytać w nieskończoność.
    Zapatrzona, nie myślę. Odurzona nie myślę. Jestem i to jest dokładnie wszystko . Wszystko, czym jestem ,kim jestem, dokąd zmierzam , skąd przychodzę… . Widziałam kątem oka ramiączko jej stanika i dostałam je i całą resztę i piersi  przytulone do moich pleców bo czas nam iść a iść najwygodniej jest gdy razem, w jednym kierunku. Tym samym celem połączone. Jaki mamy cel ?... jaki mamy cel … Kawałek znalezionego drutu włożonego w pewne miejsce starego radia, zakurzonego, brudnego, podłączonego kablem do prądu, pozwoliło nam usłyszeć Princa a przy jego muzyce zatańczyć a dzięki jego skrzydłom i nam udało się polecieć w niebo i spłonąć…cudownie jest w kimś kto jest mną ,spalić się niczym kadzidło na węglach trybularzowych. Zapach kadzidła unosi modlitwę do nieba ale tym razem poleciałyśmy tam osobiście i było … nie do opisania.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.