Przejdź do głównej zawartości

...przesłanie, dla mnie samej...


...    dawno nie byliśmy, razem w domu na świerkach . Starszy Pan i ja. Nie byśmy o sobie nie myśleli. Nie byśmy nie byli sobie potrzebni. Nie składało się. Może mijaliśmy się w drodze do tego samego miejsca. Przyszłam bo pomyślałam ,że kiedyś prosiłam Cię o pieniądze, duże pieniądze jeśli będę umiała ich nie zmarnować, jeśli będę umiała wydać je tak by piękniej i lepiej było na świecie . Dajesz mi. Podrzucasz prezenty na miarę moich możliwości. Przecież nie dlatego by przypomnieć ,że jesteś. Przypominasz mi ,że ja jestem i ode mnie zależy tak wiele. Ode mnie zależy więcej niźli Ty sobie pozwoliłeś. Przypominasz mi ,że myśl moja , drzewo może posadzić ogromne , gdzie go nie było a słowo moje , górę przestawić w miejsce inne niźli jest . Wiem o tym ale tak często zapominam. Mogę tak wiele w Tobie. Mogę wszystko w Tobie a tak rzadko  uświadamiam to sobie .Mogę Cię poprosić byś zatrzymał zarazę i zrobisz w to w jednej chwili ale przecież muszę dodać co i jak stanie się piękniej i lepiej dzięki temu ,że zatrzymasz zarazę. Jakie dobro stanie się dzięki temu a ja nie wiem .Jakie dobro ma się stać dzięki temu ,że wszystko stanie się jak było. Czy to co było ,było dobre ?.
     Mówią, że kilkadziesiąt milionów małych ludzi mordowanych jest co roku na całym świecie. Ilu masz pokazać ludziom umarłych by to dostrzegli … ja nie wiem…
Ileż razy mały człowiek odchodząc zabijany, mówi-mamo ja wierzę ,że to już ostatni raz i proszę bym był ostatnim, któremu nie umiałaś pomóc przyjść na świat.

Popularne posty z tego bloga

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.