Przejdź do głównej zawartości

Wiem ,że mnie kochasz.


… piję kawę …próbuję zrozumieć .Zrozumieć dla siebie, pojąć dla siebie. Z trójcy najmniej dla mnie zrozumiałym a jednak najbardziej kochanym jest Duch Święty. Zawsze na uboczu, zawsze na końcu, zawsze …ale czy jedno zdanie bym była w stanie napisać, bez Niego ?. Czy jakąś rozmowę bym była w stanie przeprowadzić, bez Jego pomocy. Nie znam wszak tak wielu wyrazów, nie znam opowiadań w książkach opisanych. Nie znam ludzi, ich przemyśleń, o których jest tak wiele, obrazów, muzyki, sztuk innych .Pamiętam ,że nauczono mnie wielkiego strachu przed Nim i ten strach we mnie pozostał. Nie boję się tak Boga samego, Syna się nie boję ale Ducha Świętego  boję się  zawsze odkąd świadomie pamiętam.
 Tworzę tak bardzo niespójny obraz, tak bardzo poszarpane są moje myśli , opowiadania, wyznania . Są wolne, wciąż nie takie jak bym chciała ale przecież nie wiem czego bym chciała bo nie mam żadnej wizji. Wiem ,że wciąż to nie to chociaż… jedną myśl udaje mi się zapisać. Może powinnam, inną siebie zacząć malować wszak wiecznie za grzechy młodości odpowiadać nie mogę a może w nich wciąż tkwię bo nie udało mi się od nich uwolnić …? Może wciąż jestem tą samą prostytutką oddając siebie za jakąś gratyfikację. Może jedynie forma zapłaty się zmieniła a ja wcale.
  Dobrze ,że moje kochanki nie mają, oficjalnie przynajmniej , do mnie pretensji ni żalu, że ich nie pamiętam, że nie dzwonię, że jak gdyby, wykorzystałam i zostawiłam ale …ja inaczej nie umiem, inaczej się  boję, inaczej…
  Pytasz o moją schizofrenię… zaczyna od Boga Ojca, kończy na cudzołóstwie…. gdzie sens i gdzie logika… otóż dokładnie tu… dokładnie tak. To jeden dom i w nim dzieje się wszystko. Zło, dobro… ale wbrew temu co bardzo często się powtarza w naszym, w moim domu, nie ma złego . Grzech nie jest bramą do piekła a jest krzywdą zrobioną ukochanemu… Grzech nie jest odwróceniem się od Boga a jest wbiciem mu ciernia w i tak krwawiące ciało.
   Wiem ,że robię źle, patrzę Mu w oczy więc widzę ocenę ale mimo to Jego miłość nie stawia szlabanu przed moją niegodziwością. Nie zrozumiem tego, to tak piękne ale może w końcu się trochę naprawię.

PS
Cholera jasna. Dlaczego przygodny seks bywa tak wyjątkowy ale co gorsza trafia się przygodnie. Za cholerę nie można go zaplanować ani tego jaki będzie.
PS
Jestem lesbą, ty gejem. To przecież nic nie znaczy, nie daje nam prawa do wypowiadania się na wszelkie tematy jako eksperci-przecież możemy być kretynami ...
PS
Kolejny raz śniłam ,że jestem w ciąży i że urodzę i że ...przestanę być najważniejsza...

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.