Przejdź do głównej zawartości

...wiesz Boże...


… wiesz Boże, rozebrałam się przed obcą mi kobietą. Rozebrałam się bo to kobieta wyjątkowa. Wyjątkowa pod każdym względem. Ona stała w drzwiach a ja w najdalszym kacie pokoju , przestraszona, bez zostawionej sobie furtki, bez okna za plecami na setnym piętrze z którego bym mogła wyskoczyć i oddać się w bezpieczne objęcia śmierci. Rozebrałam się przed obcą mi kobietą bo wydała mi się być kobietą bliską. Wiesz Boże , potoczy się jakoś ta relacja czy umrze ? Zostaniemy sami czy będziemy mieli kogoś do rozmów, do kłótni, do niedomówień i do prawdy bezwzględnej, do kochania. … wiesz Boże , wczoraj rozmawiałyśmy o fizyce kwantowej czy jakoś tak i o tym jak wciąż i wciąż kolejne światy i „niemożliwe” zasady ich funkcjonowania są odkrywane i że jest to co widzimy a nie istnieje to czego nie widzimy a widzimy przecież nie tylko oczami a uczuciami… Wiesz Boże…. no tak to oczywiste że wiesz ale przecież ja tak jakoś inaczej do siebie mówię. …wiesz Boże ,że piękny stworzyłeś świat i pięknych ludzi i piękne uczucia i kto by pomyślał, że na uczuciu można zbudować to wszystko a Ty zbudowałeś …. zbudowałeś wszystko na uczuciu.
  PS
Nie czytaj. Po jaką cholerę do kurwy nędzy mnie czytasz . By mieć pretensje, by mieć żal , by pluć mi w twarz ,że nie tak sobie mnie wyobrażałaś ? Do kurwy nędzy a ile razy prosiłam byś sobie mnie nie wyobrażała a czytała co mówię a słuchała co mówię ?. Masz do mnie pretensje ,że nie jestem  prostytutką ,że nie oddaję się każdemu i każdej ale za jakieś nędzny komentarz a nie za garść banknotów ? Ty masz prawo oddawać się każdemu za bezcen ale tylko ty ...ja ja jestem podła ździra.Nie czytaj a słuchaj co mówię. Nie wyobrażaj sobie mnie bo ja nie istnieję taka jaką mnie stworzysz a milion razy podlejsza, milion razy brzydsza i milion  razy okropniejsza . Pamiętasz jak pisałam ,że zostałam zgwałcona ?-Ty zgwałciłaś mnie dzisiaj nie mniej boleśnie ale to nic.Należało mi się .Teraz weź nóż i mnie potnij. Teraz posól każdą ranę dokładnie. Ma boleć, prawda ? Ma boleć i boli.
  PS
Gdyby nie emocje, człowiek by żył. Gdyby nie w pośpiechu dokonano wyrok śmierci, człowiek by żył. Gdyby jeden oddech więcej kat wziął, człowiek by żył. Jak łatwo zabić a jak trudno to sobie wybaczyć.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.