Przejdź do głównej zawartości

A ja mam w dupie przykazania gdy sondaże wymagają prawa sprostowania.





Wiwat mądrość , wiwat geniusz , wiwat Himalaje hipokryzji. Co niedziela do kościółka i spowiedzi a od poniedziałku, ratujmy zwierzątka lecz w spokoju mordujmy dzieciątka. Coś komuś pod kopułką nie styka jak trzeba.
PS
Panie Premierze, był Pan uprzejmy zapoznać się z moim zdaniem na kilka tematów więc może i teraz pomimo wielu obowiązków da się podpowiedzieć komu trzeba , co to jest prawo naturalne. Jaka winna być kolej rzeczy. Co jest pierwsze a co ostatnie. Prośbę mam również w temacie policji. Gdyby tak przypomnieć ,że wszyscy równi wobec prawa. Tak bandyta w tęczowej szmacie jak i identyczny chociaż bez dotacji na zrzutce w starym dresie i kiepskich adidaskach. Z góry dziękuję i życzę powodzenia.
PS
Obok siebie stoją dwa stragany. Jeden stoi dłużej jednak oferta na obydwu podobna. W większości identyczna. Przed jednym zazwyczaj kolejka, przed drugim zazwyczaj jej brak. Stanęłam i ja raz, wyjątkowy w kolejce a potem już nie bo było niesmacznie, nieświeżo no i w kolejce . Często tam bywam i kolejka wciąż stoi tam gdzie  ja już nie stanę .Dostałam informację, wyciągnęłam wnioski podjęłam decyzję ale kolejka nadal stoi -nie dopuszcza do siebie informacji ? nie wyciąga z nich wniosków? nie potrafi podjąć decyzji wbrew kolejce ? Nie potrafi podjąć decyzji właściwej dla siebie ? Ludzie z kolejki patrzą na mnie gdy kupuję bez kolejki, szybko ,sprawnie z uśmiechem a oni jeszcze stoją ...czekają...wciąż czekają.... 
PS

– Gerard Labuda. Szczerze mówił swoim studentom: „Odsetek idiotów wśród profesorów jest taki sam, jak wśród woźniców”.

 PS…Człowiek rodzi się kobietą albo mężczyzną. Koniec dogmatu. Bywają wyjątki . Nie poznałam przyczyn ich powstawania i nie rozumiem powodów ich powstawania. Wyjątki ubogacają ale też mogą niszczyć . Jeśli ubogacają warto im pomagać i wspierać, jeśli niszczą, powinno się je , jak wszystkich , którzy niszczą, burzą, dewastują ,krzywdzą, trzymać z daleka .
 PS
Nawet jeśli sam papież czyni źle, nie milcz i i nie rób tego złego ale jeśli dzięki tobie on nie zrobi tego co należy , lepiej ci będzie kamień do szyi przywiązać i rzucić się w morze niźli nie pomóc swoim milczeniem tym , którzy tego oczekują i którym się pomoc i ratunek należy. A jeśli widzisz ,że robi źle,nie milcz a walcz nawet za cenę własnego życia, do końca. 
PS
Wygląda na to ,że na świecie, nie są wszystkim dostępne, w pierwszej wersji, słowa , którymi opisywałeś świat, opisywałeś wszechświat, opisywałeś wszystko to to jest istotne dla życia. Wszystkie słowa są przepisane a więc element niedoskonałego przekazu jest , może być bardzo znaczący a tym samym jeśli moim zdaniem bzdurą jest , że przy uzdrowieniu niewidomego, powiedziałeś ,że był niewidomy by się przez to objawiło, istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo ,że się nie mylę. Jeśli być skrzywdził kogoś by przez tą krzywdę pokazać światu coś , był byś zwykłym dupkiem ..a nie żadnym Bogiem...więc ...nie mogłeś tak powiedzieć. Jak więc powiedziałeś. Jak powiedziałeś na prawdę ? . Otworzenie mu oczu mogłeś określić "by się na  nim pokazało" ale choroba  ,niepełnosprawność to przecież nie Ty...więc skąd ? Po śmierci postrzeganie , tak wierzę, jest takie jakie się nikomu nie objawiło więc pewnie odpowiedzi nie będą mnie interesowały ale tutaj jestem ciekawa. Nie tyle dla siebie jestem ciekawa a dla tego jednego kto czeka na odpowiedź. Na tę jedną , która czeka na odpowiedź. On , ona , nie zapytają bo czuja dystans ale ja go do Ciebie nie czuję , dlatego  pytam. Nie ma pośpiechu z odpowiedzią . Ja też jestem nieśmiertelna choć nie tak mądra i nie tak pracowita.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.