Przejdź do głównej zawartości

Chwilo trwaj.


…w  jednej chwili straciłam wszystkich. Znajomych, przyjaciół, klientów, klientki , wrogów, wrogów udających przyjaciół. Rodzinę, kochanki, koleżanki . W jednej chwili . W jednej chwili . Będę rozkoszowała się tą chwilą ile tylko zdołam bo przecież nic nie trwa wiecznie.
 PS
Wzięłam śpiwór, koc jakiś. Szmatę do przebrania i przeskoczyłam przez ogrodzenie domu, potem kolejne ogrodzenie na którym stały, ruszające za chwilę w drogę, wielkie ciężarówki. Wśliznęłam się do środka, położyłam obok palet z jakimiś towarami a po pewnym czasie auto ruszyło. Cudownie było tak podróżować, tak oddalać się od miejsca a może przybliżać do miejsca. Pociągi są inne. Usypiają szybciej. cudownie jest nie wiedzieć dokąd, nie wiedzieć z kim, nie rozumieć dlaczego, nie musieć tłumaczyć , po co. Posiadacz zadzwonił po kilkunastu godzinach- przyjechać po ciebie ?- nie, ale dziękuję. Gdybym nie była pewna ,że zadzwonisz, nigdy bym nie uciekła. Dziękuję.
 PS
W drodze do celu spotkałam pomyłkę. Kolejną pomyłkę w butach bez obcasów, spodniach i z kotem. Powinnam była wiedzieć ,że nie wróży dobrze kot prowadzony na szelkach. Kto o zdrowych zmysłach prowadza kota na szelkach ...nie poznałam nikogo wartego dłuższej uwagi kto prowadzał kota na szelkach. Dzikie zwierzę- wolne zwierzę na sznurku-. Ludzie powariowali.
 PS
 Django w reżyserii Quentina Tarantino.. 
Pięknie namalowane pola trupów .

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.