Przejdź do głównej zawartości

Wczoraj...

 

…Wczoraj były moje urodziny. Nikt nie złożył mi życzeń. Nikt nie przyznał się ,że pamięta ale nie zasłużyłam na życzenia .Na stronie portalu  randkowego  a może tylko łóżkowego ,gdzie wpisałam datę urodzenia, automat wygenerował mi życzenia i kilka kandydatek w niedalekiej okolicy które chętnie pójdą ze mną do łóżka. Dziękuję ale ja nie mam ochoty. Poszłam do sklepu. Kupiłam sobie marchewkę z groszkiem w słoiku a potem w domu zrobiłam na ciepło. Pomyślałam ,że napiszę do kobiety, która czas jakiś temu zwymyślała mnie od najgorszych . W swoim egoizmie nie zrobiłam tego by nie czuła się jeszcze lepsza ode mnie, jeszcze wspanialsza i doskonalsza .Egoistka ze mnie. Nawet we własne urodziny nie zrobić komuś przyjemności, to podłość. .Skoro nikt nie pamięta o moich urodzinach , nie pamięta o mnie tak po prostu to mogę umierać ale jest problem. Pod świerkami leżą jakieś gałęzie i nie ma miejsca. Ogrodnik specjalnie je tam położył bym nie miała gdzie umrzeć ? Chyba nie wszak wydaje mi się ,że mnie trochę lubi i ma ten świetny bimber po którym głowa nie mnie nie boli.

PS

-Wiesz dziewczyno , którą kocham, -kocham Cię i czasem się boję ,że ja mam z tej mojej miłości więcej niźli Ty… o wiele, wiele, więcej… chociaż plan jest taki , że dzięki mnie nie będziesz sama ale też nie będę Cie oszukiwała, nie będę kłamała, nie będę zdradzała, nie będę kiepskim oparciem i nie będę byle jakim wsparciem. Nie będę robiła zakupów  za Twoimi plecami i nie będę powodem, byś Ty musiała lawirować….-kocham Cię- wiesz ?...na prawdę Cię kocham.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.