Przejdź do głównej zawartości

Korespondencja

 

   Nie zaskakujesz. Zaskakiwałaś jeszcze wczoraj ale dzisiaj ,przewidziałam co zrobisz, jak zrobisz i co nie jest  łatwe do przełknięcia odnoszę wrażenie ,że wiem dlaczego . Nie to nie jest powód zmartwienia. Nie jest naszym obowiązkiem byśmy były codziennie nowym odcinkiem tego samego serialu , który każdy by chciał, każdy chce oglądnąć. Twój facet zasypiał na twoim serialu a potem Ty szłaś do sypialni, nie budząc go. Gdy on przychodził, Ty już smacznie spałaś więc Cię nie budził i tak dzień za dniem, tydzień za tygodniem ,miesiąc za miesiącem. Mnie obudziłaś…. dlaczego mnie a jego nie ? Dlaczego nawet nie spróbowałaś wiedzieć , dlaczego ?. Obudziłaś mnie bo chciałaś ze mną zasnąć ale ja nie sypiam z nikim . sypiam sama więc odeszłam a Ty zdezorientowana , nie rozumiesz co się stało. Ja nie złamałam dla Ciebie swoich zasad a Ty nie spróbowałaś zmienić rytuału, dla siebie, dla niego. Potem wszystko się wysypało. Wybacz, nie gniewaj się . Mam dziś kiepski dzień, może i okres mam kiepski..wszystko jest jakieś nie takie. Pójdę już. Wszystko ok., nie martw się. Kocham Cię. – Wydawało mi się czy chcesz mi coś jeszcze powiedzieć ?, bym uważała , bym nie ryzykowała, -kochana… tutaj to ja mam się Tobą troszczyć i chociaż miło mi ,że Ty o mnie … ale zostańmy ,że ja podam Ci rękę byś nie upadła.

PS

    Szanowna Pani.

Zamówione  przez Panią łóżko , będzie dostarczone jutro … o godzinie… na adres…

   Łóżko dotarło. Jestem niezmiernie zadowolona z Pana dbałości o istotne dla mnie wyposażenie jak i o resztę jakościowo spełniającą moje wymagania. Jeśli jest Pan zainteresowany , rozliczenia możemy dokonać przy użyciu Pana wyrobu.

   Szanowna Pani ,

     jest mi niezmiernie miło na Pani propozycję i chętnie bym z niej skorzystał gdyby nie pewność iż większą radość i przyjemność znajdzie Pani w rozliczeniu się ze mną w sposób , przyznam banalny ale nie pozostawiający zbyt wiele miejsca na improwizację w której moje zdolności by mogły zepsuć już pozytywne wrażenie o łóżku.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.