Przejdź do głównej zawartości

Szmata.

 

   -wiesz, -jeszcze trochę Ciebie będą nazywali antychrystem. –Jak by co to ostrzegałam a właściwie to stwierdzałam.-Lubię leżeć na Twoich kolanach i patrzeć w niebo.  – Dzisiaj jest pięknie bo wzrok biegnie w niebo a z nieba spadają płatki śniegu . – Pamiętasz …jak byś mógł nie pamiętać. –Staram się codziennie, przywitać pewną wyjątkową kobietę, dziewczynę, słowami :”kocham cię”- Wydaje się to być bez sensu bo ona niekoniecznie zdaje sobie z tego sprawę co więcej ja specjalistka od miłości płatnej raczej kiepsko wyglądam na zdjęciach z serduszkami  ale … przecież nie kłamię, nie oszukuję, kocham swoją o niej pamięcią, kocham o niej wspomnieniem, kocham, do niej westchnieniem, kocham, życzeniem dla niej by było jej dobrze. – Też tak czuję jak Ty wiesz, że nie powinnam przestawać i nie powinnam martwić się ,że ktoś kwestionuje sens tego mówienia.- Wiesz, czasem mam pewność ,że codziennie owe :”kocham Cię „ wita kolejną kobietę, dziewczynę, dziecko. – Może nie słyszą ,że Ty im to mówisz więc ja najgorszy z możliwych przekaźników, Ciebie troszkę wyręczę.- Nie bym się próbowała wybielać, nie bym próbowała zrobić z siebie lepszą niźli jestem.- Wiesz wczoraj wytarłam kurze u siebie w pokoju i gosposia już nie musiała wchodzić na krzesło- Wiem , to bardzo niewiele, wiem ale chociaż coś. –Chyba na świecie jest coraz mniej takich malutkich :”coś”… ale będzie lepiej, ja w to wierzę- wiesz ?...ja wierzę a Ty wiesz ,że mam dobre przeczucia i tak jest fajnie.-Ciebie też kocham ale ja bardziej bo wiesz że jestem za kobietami.- Wiesz, wpadł mi do głowy dziwny pomysł. Wyjątkowy pomysł. Bym pomyślała o sobie, swojej przyjemności, swoim zadowoleniu, swoim szczęściu …- Nie umiem ? No to ja ci pokażę.

PS

W kontekście przejmowania władzy w USA od ludzi prezydenta Trampa przypomniała mi się wypowiedź Franciszka Starowieyskiego jak to Armia Czerwona wyzwalała Polskę. …najpierw czuć było wielki smród a po dniu czy dwóch przyszło to tałatajstwo, gwałcąc, rabując i niszcząc co się da.  Nie pamiętam dosłownego cytatu ale sens myślę ,że dobrze oddałam. Czy Ameryka się podniesie po takiej wizycie… jestem sceptyczna chociaż życzę by podniosła się jak zawsze nawet jeśli, jak to często bywało, zrobi to na cudzy koszt.

PS

Pół dnia robiłam się na bóstwo. Paznokcie , rzęsy, masaż , relaks . Zrobiona na bóstwo bym miała jakąś szmatę na twarz zakładać, no panowie policjanci –rozum wam odjęło ?...zadziałało.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.