Przejdź do głównej zawartości

Wdzięczna pacjentka.

   Podziękowanie.

Bardzo dziękuję dyrekcji szpitala psychiatrycznego za wyleczenie mnie z chorób wenerycznych dzięki czemu moje ciało może być używane jako moja wdzięczność personelowi szpitala za trud włożony w moje wyzdrowienie i kiedyś powrót do świata zdrowych ludzi. Dziękuję też mojemu ukochanemu lekarzowi prowadzącemu ,że w tajemnicy obdarzał mnie możliwością podziękowania mu za jego wysiłek lekarski , który wykraczał zdecydowanie poza zakres jego obowiązków. Za konieczne w tak nieodpowiedzialnym szafowaniu swoim ciałem , tabletki wczesnoporonne zapłacę w późniejszym terminie.

  Wdzięczna pacjentka.

…życie w realnym świecie jest kompletnie do dupy i wcale mi się nie podoba. Realni ludzie, realne słowa, realne dąsy, realne fochy, realne manipulacje , realne, udawane konwersacje. Kompletnie do dupy taki żywot dlatego też pozwoliłam sobie na zaprojektowanie, zbudowanie i korzystanie z całkowicie mojego projektu i całkowicie i tylko dla mnie stworzonego świata …ale wcale nie urojonego bo prawdziwego jeśli ktoś umie wierzyć. W moim świecie, umownie nazywanym „domem na świerkach”- dzieje się wszystko  i żyje się wszystko i umiera się wszystko dokładnie tak jak pod świerkami ale inaczej. Inaczej, znaczy dla mnie wygodniej i przytulniej i milej i …W domu na świerkach bywają wszyscy z wyjątkiem tych niedobrych, złych , podłych i wrednych. Nie zapraszam ale i drzwi się nie otworzą przed kimś kogo nie lubię, nie kocham, nie pragnę, nie chce z nim być ,dlatego najczęściej jedynym onym w tym miejscu jest Bóg .- Wiesz kochana, taki świat w tym wielkim to jedyny w jakim będziesz bezpieczna jeśli nie nosisz gorsetu ze stali. –inaczej patrzy się na słowa, obrazy, sytuacje ale ta opisana, ten opisany wydaje się być niezmiennie proroczy. Nie ma co wchodzić do śmietnika. Pozbyć się resztek zalegających między zębami i najwyżej patrzeć na ludzi , którzy ryzykują.

PS

  Jest noc. Ciemno, głucho i do domu daleko. Pociąg zatrzymał się w jakimś gęstym lesie. Wszędzie śnieg, drzewa i wycie wilków. Dobrze ,że włączone ogrzewanie nie przestało działać i że w termosie jeszcze trochę kawy i że jeszcze w ludziach serca nie pozamarzały więc uśmiechają się i próbują awarię przeczekać. Co innego można zrobić jak przeczekać. Co z tego ,że niemal każdy ma nawigację w telefonie, która pokazuje mu gdzie jest i jak ma daleko do najbliższego miejsca, które uważa za bezpieczne, kiedy ruszyć się stąd nie ma sensu .Odejść, zostawić, zaryzykować wędrówkę. Jest ciemna noc i obcy ludzie obok siebie i coraz bliżej strach i coraz bliżej niepewność i coraz bliżej ...nieznane. Jedni uciekają w sobie znane kryjówki ze swoimi zapasami , ze swoja pewnością siebie a inni, zbierają się w grupy, po dwie, po trzy, po pięć więcej nawet. Ci nawet jeśli przyjdzie im zamarznąć w stojącym w głuszy pociągu, gdy przyjdzie im opaść sił z innych powodów, będą z kimś, będą dla kogoś, będą wartością dzięki innym nawet jeśli sami nie wnieśli niczego.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.