Przejdź do głównej zawartości

Ciało to kapitał .

 

Przyjechała do mnie autem na którego szybie była naklejka :”strajk kobiet”. W pierwszej chwili chciałam ja odprawić ale rozsądek zwyciężył i wylądowałyśmy w łóżku. Zachwyciła mnie już na samym wstępie naszego spotkania, jasno określając co można a co nie można. Analnie , oralnie ale dziewictwo ma pozostać nienaruszone dla tego jednego , jedynego , który zapłaci za nie odpowiednią cenę gdzie jest wystawione na licytacji. Nie można marnować okazji do zarobienia na lepsze , godne , życie. Oczywiście oddanie dziewictwa temu jedynemu najlepiej gdy odbędzie się w odpowiednim momencie cyklu gdyż jeśli dojdzie do powstania płodu, ów tez będzie można zamienić na gotówkę i tu jak się dowiedziałam, najlepiej taki płód sprzedać po urodzeniu bo można najlepiej zarobić ale też można sprzedać później chociaż niekoniecznie wtedy zysk jest dostateczny bo biorąc pod uwagę koszty utrzymania płodu przy życiu, zysk spada. zadziwiający był racjonalizm , mojej partnerki bo zakładała również ,że płód może okazać się niepełnowartościowy a tym samym jego wartość spadnie jednak i to nie było dla niej tragedią bo na wszystkim można jakoś zarobić. Jak udało jej się pięknie skonkludować swoje rozważania, nie po to jest kobietą by nie korzystać z możliwości jakie daje jej ciało i związane z tym możliwości.

PS

Kim jest....twój partner ?...Facetem ktorego na mnie stać.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.