Przejdź do głównej zawartości

skrzynka przy śmietniku. Wolność i bezpieczeństwo.

 

-mróz, ciemno, nieznajomo. – Nie boisz się tak tu siedzieć na nie swojej skrzynce .  –Zabierać komuś miejsce ? – Witaj Kloszard. –Posiadacz też wpadł -dzień dobry. – Wszystko dobrze Natalio ? – Nie , nic nie jest dobrze. – Wszystko jest do dupy. – Do dupy to co chciałam by było piękne , okazuje się być do dupy bo ja jestem do niczego. – Nie żartuj, na kasę się nadajesz i do sprzątania i może nawet na kierownicę autobusu. – Zawsze jest jakieś wyjście ale społecznie jestem do dupy.  Międzyludzko jestem do niczego. – Od siedzenia na skrzynce nic się nie pozmienia na lepsze ani nic nie okaże się być ciekawszym niźli się wydaje być.- Oglądałam komiks niedawno i on był czarno - biały i relacje w nim bohatera i ludzi były czarno-białe. Ktoś wpakował do kieszeni kredki do malowania obrazów a ja nimi ciągle próbuję namalować relacje z ludźmi i wychodzi do niczego… .kolorowo… a nie czarno biało. – Marudzisz Natalio- O odezwał się ten co nigdy nie marudził.- To może chociaż mnie posłuchasz ?- Następny ekspert co wszystko kupuje i niczego z relacji międzyludzkich nie tworzy . – Nie prawda ? – Nie prawda ?...  – niedawno kupiłeś sobie do pogadania studentkę czwartego roku informatyki- tylko rozmawialiśmy. – Bo czasem tylko rozmawiasz. Wiem. – Wzór do naśladowania od siedmiu boleści.- Kloszard, idziemy. – Natalia nie ma nastroju na konwersację a co dopiero jakąś imprezkę czy cos ciekawszego. – Dzięki ,że wpadliście. – Nikt z nas nie wpadł. Nawet tobie się to nie zdarzyło.

PS

  Spotkałam kobietę, która mnie zafascynowała. Nakreśliła w mojej głowie obraz więc podeszłam, usiadłyśmy, porozmawiałyśmy i gdy obie wszak chciałyśmy sobie dać coś więcej, jej , ona , powiedziała coś pięknego chociaż wszak chciała innego zakończenia dla nas- nie możemy sobie dać niczego co by w konsekwencji kogoś innego nie skrzywdziło- pocałowałyśmy się na do widzenia i rozstałyśmy. Czy tak się skończy ta znajomość ? Nie wiem ale wiem ,że jej ciąg dalszy nie będzie potrzebował moralnej interpretacji.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.