Przejdź do głównej zawartości

Jestem z siebie dumna.

 

  Cztery . Wczoraj było to  wiele czasu i było go dość na wszystko.  Dzisiaj i z każdą już godziną, czasu jest mniej. Mają satysfakcję Ci ,którzy szybciej dostrzegli umykający czas. Ja przesłoniłam sobie oczy dłońmi . Jestem zbyt młoda, zbyt doskonała, zbyt wyjątkowa by czas przycisnąć do ziemi, zimnych kamieni bruku, poddusić go i zwolnić by nie gnał tak jak ja i bym , nie mając podzielności uwagi zadbała o wszystko .Wszystko co mogło mnie spowolnić odrzucam na bok. Wszystko co mogło by mnie zatrzymać odrzucam na bok. Wszystko co pozwoliło by mi się zatrzymać i pomyśleć, zakrywam .Dzwoni do mnie  kochanka a ja umawiam się na spotkanie i robimy plany . Wielkie robimy plany. Nie by w tym było coś zdrożnego ale zdrożnym jest ,że w tych planach jesteśmy tylko my. Nie ma miejsca na nikogo więcej. Nie ,nie mam na myśli ,że planujemy, absurdalnie planujemy nowe życie .Nie planujemy , że planujemy ,że życie jest wokół nas i to życie które od nas zależy , na nas się może oprzeć, do nas może się uśmiechnąć i nas mocno ścisnąć za rękę .

Był taki czas gdy pomyślałam by zrobić coś dobrego dla innych. Podzielić się tym dobrem z kimś kto ma trudniej w jego zdobyciu niźli ja ale nie zrobiłam tego. Ktoś mi za tę decyzję napluł w twarz. Bolało, bardzo bolało i chciałam w jednej chwili zrobić by nie chciał napluć mi w twarz ale odwróciłam się i odeszłam.- Panie Boże… Panie Boże czy aby być dobrą muszę być taką, robić tak jak chce tego ode mnie świat czy może to co robię a robię, wystarczy?...To nie było miłe gdy ktoś pluje mi w twarz.

  Nie było miłym, co teraz wydaje mi się a nawet mam pewność, gdy poczułam się lepsza, lepsza dlatego ,że on nie wie wszystkiego. Nie jestem lepsza ,że robię coś o czym nie wie nikt. Nie jestem lepsza robiąc coś dla kogoś o czym nikt nie wie ale dzięki temu jestem i co by się nie działo mogę byc dumna że sekundy nie zmarnowałam i jestem dumna a Ty się uśmiechasz.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.