Przejdź do głównej zawartości

Wywiad z autorką.

 

 

   Nie mów do mnie na ty. Nie mów do mnie na my. Nie wkładaj mi , proszę , ręki w biustonosz w poszukiwaniu, jak mówisz przyszłego macierzyństwa. Jestem kobietą spełnioną. Raz może dwa może nawet pięć i to mi w zupełności wystarczy do tego bym widziała swój nagrobek w białych barwach . Jasnych barwach. Te splamione, zaplamione niczym ścierki leżące w kuchni służące do wycierania i te smutne na milion razy pranej bieliźnie , bez wybielacza .Kolory. Ja mam kolor oczu . Wiem doskonale ,że mam kolor oczu bo mi opowiadałaś co widzisz gdy po raz pierwszy widziałaś a po raz drugi , może nawet trzeci poddawałaś się pożądaniu. Poddawałaś się Ty i ja się poddawałam Twojemu. Pożądaniu .-I jeszcze jeden i jeszcze raz . Radość, radość niech daje nam. Sto lat ,sto lat, sto lat nie daje nam.- Czy z uwagi na późną porę możemy darować sobie umizgi, całowanie, dotykanie niczym wiatr  a przejść do rzeczy .Znaczy przejść do kolacji bo głodna jestem .Zjem i to i to i tamto też zjem bo lubię surówki ale dają ich tak mało jak ty mi mało dajesz siebie i muszę domawiać kobiety, których nie znasz i o których pojęcia nie masz ale są dopełnieniem każdej niezaspokojonej kolacji. Frustracji. – Czy Pani pisząc, opisując swoich bohaterów- a pani skąd się wzięła i czego ode mnie chce ?. Jest Pani ładna, ma czarne długie włosy, którymi się bawi i bawi się w sposób przez który nabrzmiewają pani oczy piersi i są wyłupiaste i gapią się we mnie a jak odgapiać się musze bo inaczej nie umiem bo mnie to prowokuje i mnie zniewala.- W kolejnej książce opisze Pani zniewalające mnie piersi jako strażnika więziennego i zrzucę go z niewielkiego wieżowca. Jakies dziesięć pięter wejścia i z tego kompletnie żadnej przyjemności tylko kolejne rozczarowanie bo ile razy można próbować wleźć i dopychać się domagać i bez powodzenia/ Jak jakiś zmęczony ciężką gracą facet, który wykupuje sobie pół godziny z kobietą ,żeby nie było ,że nie ma czasu na żadne przyjemności. Taki obowiązek wykupuje sobie za kilka godzin pracy a czasem za jedną godzinę lub dwie. Nie zapisałam w swojej pamięci obrazów. Zapisałam , że już wychodzę, że na mnie już czas, że niczego więcej nie będzie i nawet się nie pożegnałam a tylko zegar pamiętam i jego tak , tak , tak , tak, tak , tak , tak… .-nie- cholera już nie. Już nigdy więcej tak, tak. A ona podwiązała sobie sznurowadłami od komunijnych lakierek. Miała białe lakierki komunijne w plecaku który widział więcej niźli widzieć było można. Podwiązała się komunijnymi sznurówkami - a ja jeszcze nigdy nie byłam u spowiedzi ale chcę bo przecież muszę bo trzeba być uczciwą. -Ksiądz też jest uczciwy ?-ale to ty dziecko jesteś u spowiedzi – ale ja proszę księdza nie chcę się spowiadać u nieuczciwego księdza dlatego najpierw musimy ustalić czy ksiądz ma potrzebne kompetencje i jest moralnie dostatecznie przyzwoity by usłyszeć ,że jestem i zawsze była tylko pyłkiem na wietrze za którym wszyscy wytężali wzrok a ja odchodziłam coraz dalej i dalej i dalej i aż wpadłam w brudną kałużę…- ksiądz taplał się w tej brudnej kałuży ?...ja wiem ,że tak.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.