Przejdź do głównej zawartości

.....a na moim pogrzebie, niech mnie nię będzie...niech wolno mi będzie być już gdzie indziej.

 

…a na moim pogrzebie niech nie będzie znajomych, niech nie będzie nikogo kogo bym mogła nie chcieć widzieć. Zaproście ludzi przypadkowych. Zaproście ludzi . Ludzi , jeśli takich znajdziecie …a na moim pogrzebie , byście się śmiali , byście nie płakali i byście pili dość by smutki utopić .Łatwo powiedzieć , podobnie jak umrzeć, co kiedyś ktoś mi powiedział , że umrzeć , wcale nie jest rzeczą taką prostą. Zaproście , a jeśli będzie was stać, zapłaćcie jedzeniem i butelką na odchodne. Pomnik już mam. Pomników wiele i może nie tak trwałych jak te z marmuru , kamienia, betonu ale chwilę po mnie zostaną więc nie będzie mi smutno bo wszak będą świadczyły , że nie żyłam nadaremno. A na moim pogrzebie niech nie kłamią. Niech nie mówią fałszywego świadectwa by się komuś przypodobać .Może by tak ktoś zagrał na skrzypcach, może klarnecie jakimś , może na harmonijce bluesa jakiegoś o pracy, o odpoczynku, o tęsknocie, o życiu .A na moim pogrzebie, nie kłamcie , nie udawajcie, nie oszukujcie i nie traćcie czasu , jeśli macie coś lepszego do zrobienia .

PS

  Aniu, obudziłam się w środku nocy i tak jak zawsze budziłam się sama tak dziś , Ty spałaś przy mnie. Nie śniłam Ciebie a byłaś. Dziwne to takie ,że pragnienia do których tak bardzo nie chcemy się przyznać, spełniają się , pomimo naszych , że nie chcemy, nie potrzebujemy, poradzimy sobie, damy radę.-Co mi jeszcze opowiesz ?

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.