Przejdź do głównej zawartości

Masz może chwilę ?...Panie Boże ?

 

Masz może chwilę ?,  Panie Boże ?. Chcę pomilczeć bo nie mam z kim. Posiedzieć bo nie mam z kim .

Odpycham tą z którą mogę. Oferty odrzucam przez moją pychę ale i brak wiary a ta jest konieczna przy spotkaniu, że ono ma sens, ma cel ma …mieć może ciąg dalszy. Zwyczajona jestem ,że ciągu dalszego nie ma. Jest mozolne wdrapywanie się na szczyt spotkania a potem szybki bieg w dół, byle dalej , byle bliżej nowej wspinaczki .Byle bliżej nowej wspinaczki ale wszak wczorajsze słowa , zdarzenia, doświadczenia , nie umierają są i bywa ,że zbyt często przywoływane. Ja je zbyt często przywołuję ale to nie przez sklerozę przecież a przez sito jakie wczorajsze zdarzenia filtruję , filtruję i zostają te które wydają się być najważniejsze a coś co jest najważniejsze wydaje się ,że winno być przypominane.

   Masz chwilę Panie Boże ?, w natłoku spraw, zdarzeń natłoku odrobina czasu w wielkiej kanapie czystego czasu. Czas zaczął być bardziej nasycony, gęściejszy i trudniej się przez niego , mi, przedzierać ale robię to codziennie , budząc się i wstając i idąc. -Dziękuję, Panie Boże , dziękuję ,że nie oczekujesz ode mnie więcej niźli składam kolejnymi minutami. Więcej bym rady nie dała .

-Wiesz, Panie Boże umówiłam się z nią ,że się wyspowiadam. Potrzebuję , nie tylko ja przecież potrzebuję Twojego „dopełnienia oczyszczenia”. Zadziwiające , że tak wiele lat tak bardzo nie chciałam pozbyć się swoich win tak jak gdyby one były wartością ale to nie prawda. Trzeba się pozbyć swoich win i zadziwiające a może logiczne ,że im słabsze jesteśmy tym bardziej chcemy się ich pozbyć by już ich nie dźwigać a kobiety zgarbione, zmęczone, zniszczone , nie mają sił tyle co dawniej. Jestem starą , zgarbioną, zniszczoną kobietą…byłam ale wierzę ,że rozkwitam , z Twoją pomocą.

Popularne posty z tego bloga

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.