Przejdź do głównej zawartości

Kolejny pogrzeb, to będzie mój.

 

  -Panie Boże , jestem . Wracam z pogrzebu. Nie chciałam pójść ale poszłam jednak udało mi się zachować resztki przyzwoitości wobec siebie i nie stanąć i nie zrobić , nie być z innymi a być samą.- Wiesz, Panie Boże, szukałam dla siebie miejsca. Z tyłu z boku …obok…w końcu kondukt ruszył a ja poszłam inna drogą, sama pośród ludzi położonych w równe rzędy. Dotarłam w to samo miejsce co kondukt ale sama a potem nie poczekałam . Odeszłam , sama , pośród leżących rzędami ludzi. Bez strachu.-Wiesz, pleban opowiadał,że kiedyś staną wszyscy wskrzeszeni z ciałami i uśmiechnęłam się na ten pomysł bo trochę miejsca by to zajęło i –nie śmiej się, przecież tak jest napisane- Wiesz, Panie Boże, tak wiele jest zapisane a ja nie pamiętam co jest na tych kartkach i nie czuje się winna, nie czuję się gorsza , nie czuje się wykluczona.- Wiesz, Panie Boże , nie lubię tych słów o dociekaniu, szukaniu, odnajdywaniu co chciałeś powiedzieć bo …-mylę się uważając ,że nie dlatego jestem wolna by wszystkim co robię i jak żyję pętać się niczym konopnym sznurem, gryzącym skórę.-Czuje jak mnie przytulasz.-Inaczej niźli Ania, Magda, Małgorzata, Ika.-inaczej.-wiesz, pomyślałam ,że i ja kiedyś umrę i nie rozumiałam i nie rozumiem dlaczego ten moment ma mieć tak wielkie znaczenie.Dlaczego tyle szumu.-Wiesz , -dziękuję. –Dziękuję ,że dajesz mi spokój , taki wielki spokój i nie wymuszasz bym za ten spokój płaciła. Daję co mam , co mogę, co uważam ,że wypada za niego oddać a jeśli nie daję niczego , nie czuje ,że prze to on mi się nie należy , jak inni, że wciąż poczuwają się do winy ,że zrobili to czy tamto i …-Wiesz, Panie Boże, nie mogę , nie potrafię i jestem bardzo szczęśliwa, że jestem , dzięki Twojej miłości, jednym wielkim ,nieskończonym wszechświatem z własnymi prawami, z własnymi zasadami i własną za wszystko odpowiedzialnością lub jej brakiem .-Powiedziałam dzisiaj pewnej dziewczynce, by się nie bała . –W Twoim imieniu powiedziałam by się nie bała bo nie krzyczysz, nie bijesz, nie karcisz , nie wymuszasz a cały czas tak pięknie się uśmiechasz…z zaufaniem, wielkim zaufaniem że prędzej czy później przychodzi chęć by tego zaufania nie nadużywać.

  PS

Jeśli ktoś chce być durniem, trzeba mu na to pozwolić.

PS

Skalą tego, jak bardzo komicy zwani posłami, mają nas w pogardzie jest fakt, że i Piecha głosowali przeciwko przymusowi szczepień dla parlamentarzystów w Polsce! Hołota ma się szczepić, a wybrańcy ludu już nie mają ochoty zakosztować "przebadanego" ponoć eliksiru.
 Piotr Szlachtowicz- tekst ukradziony.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.