Przejdź do głównej zawartości

Cisza

 



    Jest cisza. Coraz więcej ciszy z którą przychodzi strach. Strach przed ciszą a przecież cisza to ukojenie. Cisza to uspokojenie. Cisza to rozstanie z nadzieją, pewnością powrotu.Ludzie wokół są przestraszeni. Pielęgniarka, lekarka, nawet Pani salowa sprawia wrażenie wielkiego frasunku ,że ja ich nie słyszę a przecież mówią do mnie, pytają, szukają odpowiedzi jednak ja ich nie słyszę.Patrzę.Patrzę ale patrzenie mnie męczy więc zamykam oczy i wszystko przestaje istnieć. Czuję ,że wlewają we mnie w moje żyły jakieś substancje. Pewnie mają mi pomóc ale jak będzie wyglądała konsekwencja tej pomocy...będę mogła wstać i iść ? Będzie jak dawniej ? Jeśli jak dawniej to kiedy jak dawniej ? Jest cisza ale nie do końca bo słyszę kukułkę. Co się stanie i kiedy ? ale jak zadać pytanie by dostać odpowiedź prawdziwą.Czuję zapach kremu, którego do rąk używa pani doktor. Nawilża mi wargi. Dziękuję chociaż nic nie mąci ciszy.

PS

Człowiek, którego za świętego miałam, zaskoczył, zniesmaczył, rozczarował, pośród ludzi idąc bo do ludzi posłany ale odgrodzony, ale pochowany ale przestraszony ale nieobecny .

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.