Przejdź do głównej zawartości

w moim pokoju remont.

  .. w moim pokoju był remont. Wyniesiono wszystko . Pomalowano ściany. Podłogę odnowiono, sufit. Pachnie farbą . Nie zgodziłam się by wstawiono wszystko co było z powrotem.Stoi stół, krzesła dwa przy stole. Metalowy wieszak na którym wisi mój szlafrok. Na stole jest kilka moich rzeczy.  Niech tak zostanie. Od dawna zarzucam sobie ,że jestem niewolnicą rzeczy. Przywieziono dwa materace. Jeden na drugim położono i stało się łóżko. Było tak wiele rzeczy . Nie ma wielu rzeczy. Na ścianach wiszą pytania . Jedno, drugie, trzecie, piąte ale jedna odpowiedź może mieć jakieś znaczenie, ma znaczenie. Noga od stołu niczym naga kobieta i takie cztery podtrzymują blat. Kobiety w moim życiu . Już tylko kobiety , Posiadacz, Ten, Pan Ogrodnik. Jedyni żywi panowie. Na taras wszedł pies. Położył się przy szklanych drzwiach, w słońcu. Po moim chorowaniu przyszło nowe doświadczenie. Nie słyszę. Nie słyszę żadnego dźwięku. Bym wiedziała ,że ktoś, musi mnie dotknąć, lub muszę go zobaczyć. Jeszcze widzę.chwilę temu , usłyszałam opowiadanie o młodej kobiecie w szpitalu, którą wysypała swędząca wysypka a ona jest cała sparaliżowana i nie może się podrapać. Nikt jej nie pomaga ulżyć sobie w swędzącej katastrofie. Mam poczucie winy ,że ja jej nie pomagam, że nie idę do niej by jej ulżyć w cierpieniu. Nie słyszę by ktoś mnie wołał. Nie słyszę. Co dziś zrobić by ten dzień miał wartość ...czy jeśli nie zrobię zupełnie nic ... pozbyłam się rzeczy z pokoju. Nie ma w nim też żadnych moich prac. Nie ma niczego co stworzyłam. Jestem ja ale To Ty mnie stworzyłeś.

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.