Przejdź do głównej zawartości

Jam jest Pan Bóg ...

 

   twój, który Cię wywiódł z domu niewoli . Jam jest Twoje stworzenie. Z  Ciebie jestem . Wywodzisz mnie z niewoli , kolejny raz.Wciąż i wciąż bym była wolna i w tej wolności podejmowała decyzję a nie, skrępowana więzami...Jesteś moim stwórcą ale to na okoliczność a tak na co dzień, jesteś Przyjacielem...jesteś.

PS

Twoja wielkość to moja wolność. Jestem kobietą. Przyzwyczajoną to tego co widać a co jest. Bo nie jest to co widać .Wolnością nazywano pokazanie co jest i co widać ale to był zmanipulowany obraz i zmanipulowana wiedza. Z każdym dniem dalej od prawdy to było.

PS

Zamieszkałam niedaleko lasu. Pod lasem. W okolicy zamieszkały też wilki. Czasem spotykaliśmy się na spacerach ale częściej pozwalały mi słuchać swoich pieśni w noc wysyłanych.

PS

Jesteś , stworzyłeś mnie i wszystko i ze względu na ten fakt mam w każdej mojej o Tobie myśli upadać na kolana ale ja tego tak nie czuję, ja tego tak nie wierzę ja ...wiem, przecież się znamy , wiem ,że rozumiesz.

PS

Dostałam, właściwie to ptaszki dostały ,ale...karmnik w kolorze różowym, dziewczyńskim takim że można podejrzewać ,że będą w nim jadły tylko ptaszki dziewczynki. Nie żebym była tak wyjątkowa. Stolarzowi zostało w pistolecie trochę farby którą malował łóżeczko dla wnuczki. Dziewczyński karmnik , ale numer. Kolor idealny . Piękny. 

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.