Przejdź do głównej zawartości

Coś poszło nie tak.

 

   ...rozumiem , miałaś powód by się zabić ale coś poszło nie tak. Teraz nie ma już niczego co byś mogła wykorzystać przeciw sobie. Jestem . Poczekam. Zabiorę Cię do domu . Zaczniesz wszystko od nowa.

- Posiadacz, dziękuję ,że przyszedłeś.

-Przynoszę też wieści. Nadzieję na spotkanie o którym przestałaś marzyć.

- Wiesz, Posiadaczu, nie jest ważne czy jesteś dobry czy zły. Nie jest ważne jak Cię oceniają. Ważne czy masz zasady. Czy otwierasz zamek by go otworzyć czy też chcesz wejść, niszcząc drzwi.- Zabijaj tylko w obronie własnej lub bezbronnych.

- Znalazłeś Halinę ? - Nie , nie znalazłem i nawet nie szukałem. Skoro Ty tego nigdy nie zrobiłaś , dlaczego ja bym miał rościć sobie do tego prawo.

- Marzenie powiadasz ale ?

- Przestałaś marzyć o spotkaniu , może uda się to zmienić. Ona przyjdzie dziś wieczorem. 

- Psychiatra ?

- Nie tylko .

- Nie masz wrażenia ,że to głupie i naiwne ?

- Mam. Oczywiście ,że mam , jednak gdy wygumkujesz "głupie i naiwne" ...

-mam kredki i gumkę. Wygumkuję.

Weszła bez pukania.Leżałam w łóżku . Uśmiechnęła się zaczęła pozbywać ubrania. Po chwili , naga,pytała czy może położyć się obok i tuliła mnie kompletnie zdezorientowaną.

-Jestem psycholożką . - Posiadacz opowiadał mi o Pani i jej przeżyciach. Jestem tu by spróbować wejść do pani bańki a może nawet pomóc jej ją zniszczyć.

-To nieprofesjonalne. 

-Bo ktoś tak napisał, bo komuś się wydawało ...

-Ważna jest intencja, bardzo ważna .

- Świat serwuje nam danie z relacji , które zaczynają się od ich końca a zabiera nam wszystką drogę, całe dochodzenie do celu ogałacając, pozbawiając najważniejszego.Najważniejszy nie jest cel a droga do niego.

-Ty wybrałaś to co daje świat. -Ja dałam Ci to czego chciałaś ,nie od siebie , a od niego.- Co wybierzesz jutro ?

  Usłyszałyśmy pukanie a po nim do pokoju weszła gosposia.

-Mam dla was gorące kakao , żeby wam się łatwiej szukało odpowiednich słów.

-Dziękujemy.

-Moje panie a wiecie ,że nie godzi się by tak dwie kobiety w jednym łóżku ...?

-Gdy szuka się odpowiedzi , czasem szukać trzeba w miejscach , realiach nieoczywistych.

-Wy nie szukacie odpowiedzi a kleicie podartą fotografię. Może nie ma sensu kleić a zrobić nową. Prościej , taniej a i efekt lepszy.

- Jednak obraz starszy.

- Natalia. Dziecko.Ty nigdy nie dorośniesz, jak Kloszard.

- Wiesz Panie Boże. Muszę zacząć od nowa i jestem zniewolona przez konwenanse , które zmuszają mnie by nowe miało początek ale to jest dla mnie nie do przyjęcia.To ja muszę wstać  i iść . Ja sama . Biorąc lub nie biorąc pomocy , która jest mi ofiarowana.

Pani psychiatra ubrała się i usiadła w fotelu. - Miałam, wydawało mi się, świetny pomysł ale jednak okazał się kompletnie do niczego. -Nie da się niczego zbudować bez podstaw, bez zasad , bez fundamentów przez pokolenia sprawdzonych.- Przepraszam .

-Szum...nie pozwalający się skupić szum a tego nie chcę. Schowałam się w poduszkę, zamknęłam oczy i mogłam zacząć udawać ,że wszystko ucichło,do czasu aż ucichnie na prawdę .

Popularne posty z tego bloga

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.