Przejdź do głównej zawartości

Synonim



…gładka, delikatna skóra .  Matowa. Naturalna. Patrzę zachwycona na swoją ofiarę , która nigdy się nie dowie  ,że jest ofiarą i nigdy się nie dowie ,że nią była. Wszystko dokonuje się poza świadomością. Wszystko dokonuje się poza realnością. Wszystko dokonuje się . Się dokonuje a ja jestem tylko  obok chociaż wewnątrz. Lubię  cię  opowiadać ,tak jak gdybym tego wcale nie robiła. Lubię cię opisywać jak gdybym wcale tego nie robiła. Lubię dotykać cie nagą  dlatego  ,że  nagość kojarzy mi się z bezpieczeństwem. Nagość jest dla mnie  synonimem  zaufania . Nagość jest dla mnie synonimem ciszy. Nagość jest dla mnie synonimem prezentu . Nagość jest dla mnie wspomnieniem pudełka   , którego nie otworzyłam. Nagość jest dla mnie synonimem pączków  ,  które przyniosłaś a potem zjadałyśmy je maczając w swoich ciałach. Mam …źle się czuje pisząc :”cię” z małej litery i czuje dyskomfort ,że to powtarzam ,że w ten sposób jesteś mnie ważna , mniej mi konieczna, mniej niezbędna mnie… że  mniej   jesteś dla mnie chociaż być byś była chcę nieustannie nawet jak o chceniu zapominam , nawet jak o pragnieniu zapominam, nawet jak o pożądaniu zapominam nawet jak … jestem zakłopotana jestem oszołomiona alkoholem ,jestem nieokreślona lekami ,jestem niezdecydowana na nic …możesz mnie przytulić ? Zrób to proszę delikatnie bym się nie wystraszyła bym nie czuła się osaczona ramionami bym… chcę cię objąć i czuć moje piersi wtulone w twoje piersi i moje usta wtulone w twoje usta i mój język wpleciony w twój język …chcę kochana moja być tobą a ty bys była mną i byśmy były jedno na powrót na wspomnienie wczorajszego na… Aniu… czy możesz zabronić bym  pytała   ? , czy możesz zabronić bym miała wątpliwości  ?  czy możesz zabronić wahania  ?  Jestem pijana, wiesz… jestem pijana …i idę do domu na świerkach  .  Rozbiorę się, wtulę słońce. Przyjdź proszę po długim dyżurze w szpitalu i odpocznij… we mnie proszę odpocznij.

Popularne posty z tego bloga

Nie jestem jedyna w ocenie zdarzeń.

" dla rozjuszonej dziczy na ulicach nie ma znaczenia pod jakim dziś akurat hasłem - aborcja, sądy, klimat czy blm (bo to problem całego Zachodu). Mają dla nas, normalsów jedyny przekaz: "nienawidzimy was wy k..y ch... wam w d... wyp..., i w ogóle ch...!" - pisze Ziemkiewicz. "Szczególnie charakterystyczne jest doprowadzenie przez lewicę do kompletnego zbydlęcenia młodych kobiet. Wśród manifestujących dominuje typ agresywnej, wulgarnej ku****i - takiej jak np. ta, co opluła Jaoka" - dodaje. " PS No tak, tyle ,że podtrzymując taki pogląd nie robię nic by było lepiej, piękniej. Zaspakajam swoje :" dokopać im bo zasługują" ale niczego nie naprawiam. Szkoda.

Medal dla lekarza.

  Lekarza, który widząc oczywiste objawy wymagąjące natychmiastowej pomocy, żąda wykonana testu covidowgo i przy gorącej kawie czeka na jego wynik , powinno się w trybie natychmiastowym pozbawić prawa wykonywania zawodu, praw obywatelskich . Powinno się rozstrzelać ale ktoś powinien sprzątać ulice. PS Człowiek z potężna raną ręki zjawia się na SORze . Robią mu konieczny test na covid. Umiera nim doczekał na wynik. Zmarł na covid i choroby współistniejące. Rodzina przysłała kwiaty , wdzięcznaz pomoc w ostatnich chwilach, lekarzowi.

Świat dla idiotów.

      Im większym jesteś idiotą tym bardziej pasujesz do budowanego świata.   Poszukiwani niepasujący .   PS  W oazach siedzą buntownicy . Jedyna nadzieja.